עשה זאת שוב: קריטריון אולימפי לגל כהן גרומי ב-200 מעורב אישי

הפעם עשה זאת השחיין בן ה-19 במשחה ל-200 מעורב אישי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גל כהן גרומי | צילום: איגוד השחייה

לאחר שקבע את הקריטריון האולימפי ב-100 פרפר ביום שישי, הצליח היום (ראשון) גל כהן גרומי להשיג קריטריון שני בתחרות "שבע הגבעות" ברומא. הפעם עשה זאת השחיין בן ה-19, במשחה ל-200 מעורב אישי וקבע 1:59.56, מהר ב-11 מאיות מהזמן הנדרש והשיג קריטריון שני בתחרות.

גל כהן גרומי | צילום: באדיבות איגוד השחייה

הערב, יזנקו למשחה זה למים גם רון פולונסקי, אשר כבר קבע את הקריטריון עם 1:59.45 ולמעשה אחרי הבוקר הבטיח את מקומו סופית בטוקיו, ויעקב טומרקין, אשר טרם קבע את הקריטריון ועליו לשחות מהר יותר מתוצאתו של גרומי הבוקר כדי להבטיח את מקומו בטוקיו במשחה זה.

עוד שחו את המשחה הזה הבוקר איתי גורביץ', אשר קבע 2:03.88 ואלכס לבד, אשר קבע 2:04.89. כריס פיצ'וגין קבע שיא אישי ב-200 חזה עם 2:16.34. בהצגת הערב פרט לטומרקין ורון פולונסקי, ישחו גם לאה פולונסקי ב-200 מעורב אישי, אביב ברזלי ב-200 גב, דניס לוקטב, בר סולובייצ'יק ודניאל נמיר ב-200 חופשי, דריה גולובטי ב-50 חופשי ומירון חרותי ב-50 פרפר.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג