עם 8 רצים ישראלים ו-246 ק"מ: הספרטתלון יצא לדרך

האולטרה מרתון הקשוח והמפורסם יצא לדרך עם נציגות איכותית לישראל, כשהרצים ינסו לעבור 246 ק"מ מאתונה לספרטה, תוך עמידה ב-75 נקודות "קאט-אוף" במהלך הדרך
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הרצים על קו הזינוק בספרטתלון | צילום: עמוד האינסטגרם הרשמי של הספרטתלון

אחד ממרוצי האולטרה מרתון הקשים והמפורסמים ביותר בעולם, הספרטתלון, יצא הבוקר (שבת) לדרך באקרופוליס באתונה, עם שמונה נציגים לישראל. ב-7:00 בבוקר שעון מקומי, עם אור ראשון, יצא המסע של 246 ק"מ, בסופו ישאפו הרצים האמיצים להגיע לספרטה ולנשק את כף הרגל של פסלו של לאונידס.

לכתבות נוספות בנושא
מי ינשק את רגלו של לאונידס? הספרטתלון יוצא לדרך עם 8 ישראלים אמיצים
סקר הריצה הגדול: כמה פעמים רצים בשבוע, כמה נעליים קונים ומה הכי מעצבן אותנו?
הפודקאסט של שוונג לקראת האולטרה מרתון ספרטתלון

הרצים ייאלצו לעשות זאת תוך עמידה בזמני יעד (קאט-אוף) קשוחים במיוחד לאורך הדרך, כאשר מצפות להם 75 נקודות מדידה במהלך הדרך, אליהן יצטרכו להגיע בזמנים מוגדרים מראש ומאתגרים. גם מזג האוויר בדרך כלל מספק לרצים אתגר נוסף, אולם נראה שלפחות בקו הזינוק הוא האיר פנים למשתתפים עם טמפרטורות נעימות יחסית, עננות קלה ואפילו סיכוי לגשם בהמשך המרוץ.

המשלחת הישראלית האיכותית כוללת שתי רצות: סופי וקסלר ופנינה צדיקריו, ושישה רצים: שליו ברוש, סטס חלפסקי, יניב שיינהורן, תום שנברון, אלי חיות ורועי יהודה. ההיסטוריה מלמדת שאחוזי הפרישה הם גבוהים במיוחד, כ-40 אחוזים, וכאן בשוונג נעקוב אחרי התקדמותם של הישראלים והישראליות ונייחל שכולם יגיעו לקו הסיום עד יום ראשון בערב.

עדכונים חיים תוכלו גם למצוא בעמוד הפייסבוק של "ספרטתלון משלחת ישראל"



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג