עם שלל רצים בכירים: כל התוצאות ממרוצי סוף השבוע ברחבי ישראל

סוף שבוע של מרוצים נהדרים, עם עשרות אלפי רצים בכל רחבי הארץ: גירמה אמרה וביטי דויטש ניצחו בהוד השרון, עבדלמג'יד ושחר שגיב נתנו קרב נהדר ברעננה, אדיסו גואדיה הוביל שדה איכותי בכפ"ס והטריאתלטים למרחקים כיכבו בקיסריה. כל התוצאות בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרוץ כפר סבא | צילום: צלמי שוונג

סוף השבוע האחרון היה פורה במיוחד עם שלל מרוצים בכל רחבי הארץ, משדרות ועד אצבע הגליל. רבבות של רצות ורצים יצאו אל הכבישים לחגיגה אמיתית, שממחישה היטב את התפתחות הריצה כספורט עממי בארץ. אספנו עבורכם כמה תוצאות בולטות מהמרוצים השונים. אם תרצו לחפש את התוצאות שלכם בכל אחד מהמרוצים, תוכלו להיכנס לפורטל התוצאות של שוונג.

במרוץ ראשון לציון ראינו שדה איכותי במיוחד. מי שניצח במקצה ל-10 ק"מ גירמה אמרה, שיאן ישראל במרתון לשעבר ואלוף אירופה עם הנבחרת הקבוצתית. אמרה קבע 29:30 דקות והקדים בשמונה שניות את שמואל אבוהאיי. יהודה דרבה איילה, השיאן הישראלי ב-5,000 עד גיל 23 (ואחיו של גשאו איילה שיאן ישראל הטרי במרתון), סיים שלישי עם 29.41 ומלקאם ג'מבר רביעי עם 30:25 דקות. אצל הנשים ניצחה אלופת ישראל במרתון ביטי דויטש עם 36:13 דקות, לפני עמית קומא ורוני אביצור.

ביטי דויטש | צילום: צלמי שוונג

במרוץ רעננה היה קרב צמוד בין שני אולימפיים: הרץ האולימפי שייצג את נבחרת הפליטים בטוקיו, ג'מאל עבדלמג'יד, והטריאתלט האולימפי שחר שגיב. עבדלמג'יד ניצח בסופו של דבר עם זמן של 30:35 דקות, שתי שניות בלבד לפני שגיב, אותו נראה ב-14 באפריל מנסה לזכות בתואר אלוף ישראל בטריאתלון ספרינט לעלית במסגרת TRI כנרת, לראשונה מזה שבע שנים. אצל הנשים, ניצחה מינטמאר ביקאיה, מי שניצחה בשנה שעברה במרתון תל אביב, עם 38:41 דקות.

במרוץ קיסריה, מקצה חצי המרתון נתן את הבמה לשני טריאתלטים מוכרים. עמית פיין, אלוף ישראל בחצי איש ברזל בישראמן בעבר, ניצח עם 1:14.55 שעות, ניר רייכמן סיים שני עם 1:18.43 דקות. במרוץ הוד השרון ראינו את שיאנית ישראל במרתון לשעבר ילנה דולינין, מנצחת במקצה הנשים ל-10 ק"מ עם זמן של 38:05 דקות, דמסיה אטקה מאתלטי הסמטה ניצח אצל הגברים עם 30:27 דקות.

שחר שגיב | צילום: פרטי

היום (שבת) החגיגה נמשכה במרוץ כפר סבא, שגם בו ראינו שדה איכותי במיוחד במקצה ל-10 ק"מ. אדיסו גואדיה היה זה שניצח עם 30:34 דקות, והקדים את עבדלמג'יד (יום בלבד אחרי שניצח ברעננה) בחמש שניות. איימרו עלמיה, שיאן ישראל ב-10,000 מטר בעבר, סיים שלישי עם 30:42 דקות, אותו הזמן שקיבל גם מלקאם ג'מבר. אצל הנשים ניצח אירנה קונובלוב עם 35:56 דקות, לפני נועה ברקמן עם 36:45 דקות ומינטמאר עם 37:31 דקות.

כמו כן, נערכו בסוף השבוע מרוץ הפארק בפתח תקווה, מרוץ הלילה בשדרות, מרוץ נס ציונה, מרוץ אצבע הגליל, "לרוץ ברוח טובה", ו"לרוץ עם פיני". כל התוצאות כאן.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג