עם שלושה ישראלים: אליפות העולם בשחייה יוצאת לדרך

אחרי המים הפתוחים והשחייה האמנותית, התחרויות בבריכה יוצאות לדרך. גורבנקו, לוקטב וגולובטי ישחו עבור ישראל. המאמן אייל עילם: "היה חשוב לנו להניף כאן את הדגל"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנסטסיה גורבנקו | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

אחרי שתחרויות השחייה האמנותית והשחייה במים הפתוחים הגיעו לסיומן, ייפתחו מחר (ראשון) תחרויות השחייה בבריכה באליפות העולם בקטאר, שיימשכו שמונה ימים, כאשר נבחרת ישראל תכלול שתי שחייניות, אנסטסיה גורבנקו ודריה גולובטי, ושחיין אחד – דניס לוקטב.

מבין השלישייה שתייצג את ישראל בשבוע הקרוב, גולובטי היא היחידה שעדיין לא קבעה את הקריטריון האישי לפאריס 2024 והיא צפויה להשתתף במשחים ל-100, 200 ו-400 חופשי במטרה לקבוע קריטריון, כשהמשחה בו היא הכי קרובה הוא ה-200 חופשי. גורבנקו, אלופת אירופה המכהנת, צפויה להשתתף בארבעה משחים: 200 ו-400 מעורב אישי, בהם כבר קבעה את הקריטריון האולימפי, וגם ב-200 חופשי וב-200 גב. לוקטב, שקבע קריטריון ב-200 מטר חופשי, צפוי לשחות 100 ו-200 חופשי בקטאר.

נכון לעכשיו יש 6 נציגים ונציגות בפריז לשחייני הבריכה: גורבנקו, לוקטב, תומר פרנקל (100 חופשי ו-100 פרפר), גל כהן גרומי (100 פרפר), מירון חרותי ומרטין קרטאבי ב-50 חופשי. בנוסף, בתום האליפות יוכרע גם כמה נבחרות שליחים תצליח ישראל להכניס למשחקים, כאשר לפי שעה ישנן ארבע נבחרות בתוך 16 הגדולות, שלוש מהן בעלות סיכוי גבוה להישאר ברשימה גם אחרי האליפות הקרובה (4×100 חופשי גברים ו-4×200 חופשי גברים ונשים).

מאמן ומנהל הנבחרת, אייל עילם, סיפר: "למרות הכול, אנחנו כאן בקטאר וחשוב לי להודות לכל הגורמים שעזרו לזה לקרות. היה חשוב לנו להניף כאן את דגל ישראל בבריכה ונעשה זאת בגאווה. כנבחרת אנחנו מגיעים בנציגות קטנה יחסית הפעם, אבל עם איכות גבוהה, אנחנו ניתן את המיטב בכל זינוק למים ואני בטוח שנייצג את המדינה בכבוד רב".

משחי המוקדמות באליפות ייערכו בכל בוקר בשעה 8:30 שעון ישראל ומשחי חצי הגמר והגמרים יחלו בשעה 18:00 (שידורים חיים בערוץ הספורט).



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג