על הפודיום: המנצחים במשחה תנינים-הרפתקאות האיים

רגע לפני כניסת החג השני, הגיעו למעלה מ-1,000 שחיינים ושחייניות למשחה נוסף במסגרת ליגת ארנה במים הפתוחים - אלה תוצאות המנצחים במקצים השונים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
המנצחים במשחה תנינים במקצה ה-4.5 ק"מ | צילום: צלמי שוונג

לתוצאות הכלליות של המשחה – היכנסו לכאן
לתמונות מהמשחה – היכנסו לכאן

ביום ראשון השבוע, רגע לפני כניסת החג השני, הגיעו למעלה מ-1,000 שחיינים ושחייניות למשחה נוסף במסגרת ליגת ארנה במים הפתוחים Arena Aquatic League. נבחרת ישראל הפגינו יכולת גבוהה, כאשר במשחה הארוך ל-4.5 ק"מ ניצח זיו כהן מהפועל ירושלים בתוצאה 48:36 דק'. שני סיים מאור גורלניק מהפועל בת ים (שחיין האקדמיה) עם 49:00 דק' ושלישי על הפודיום עמד יונתן אחדות מהפועל ירושלים עם 49:18 דק'.

אצל הנשים הרשימה במיוחד אווה פביאן מהפועל בית שמש שניצחה עם זמן של 53:06 דק', טל אשכנזי סיימה שנייה עם 56:58 דק' ושלישית סיימה לילי שגיא מהפועל עמק חפר עם 1:02:48 שע'.

במשחה ל-3 ק"מ ניצח מדליסט אליפות אירופה במסטרס דניאל קציר ממכבי חיפה בזמן של 36:22 דק', לפני שני שחייני הפועל כפ"ס בית ברל ששבו מגביע קומן – יותם ורשבסקי שסיים בזמן של 36:30 דק' ואשכול מזור בזמן של 36:38 דק'.

המנצחים במקצה 3 ק"מ | צילום: צלמי שוונג

לכתבת הסיכום של משחה תנינים-הרפתקאות האיים

אצל הנשים ניצחה חברתם לאגודה עדן גולדנברג כשקבעה 39:16 דק', לפני גל אבלס מהפועל עמק חפר שסיימה מעט אחריה בזמן של 39:20 דק' וסתיו סימיניקי מכפ"ס שסגרה את הפודיום בזמן של 40:29 דק'.

במקצה למרחק 1.5 ק"מ ניצח צבי סטרוז' עידן מהפועל כפ"ס בזמן של 20:25 דק', מיד אחריו הגיע במקום השני רועי פרנקל גם הוא מהפועל כפ"ס בזמן של 20:30 דק'. במקום השלישי הגיע גיל קיזלר ממכבי חיפה כרמל כשסיים בתוצאה 20:43 דק'.

בנשים הייתה זו אורן הרמן מעמק האושר עם תוצאה של 22:59 דק', במקום השני הגיעה מאיה קשוע בתוצאה 23:11 דק' וסגרה את הפודיום חן-פז זלויצקי ממכבי אשדוד שסיימה בתוצאה 25:07 דק'.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג