עידית שוב וגל צחור שוב על הפודיום ב"קייפ אפיק"

הצמד הישראלי ניצח היום בקטע האחרון בדרום אפריקה וסיים במקום השני בקטגוריית הזוגות המעורבים. יובל פרידמן ונועם סטרשנוב סיימו במקום ה-49 הכללי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גל צחור ועידית שוב רוכבי אופני שטח בתחרות קייפ אפיק דרום אפריקה
גל צחור ועידית שוב רוכבי אופני שטח בתחרות קייפ אפיק דרום אפריקה

בפעם השנייה עלו היום (ראשון) עידית שוב וגל צחור על הפודיום בקטגוריית הזוגות המעורבים במרוץ "קייפ אפיק" בדרום אפריקה. ושוב, השניים סיימו במקום השני בזמן כולל של 36:41:09 שעות בתום שבעה קטעי רכיבה מפרכים. את הקטע האחרון הם ניצחו בזמן של 3:59:25 שעות, אבל הפער מהצמד המנצח מצרפת היה גדול מדי, והזמן הכללי שלהם היה בסופו של דבר טוב ב-40 דקות מזה של הצמד הישראלי.

עידית שוב גל צחור רוכבי שטח בתחרות קייפ אפיק דרום אפריקה

פעם שנייה במקום השני. עידית שוב וגל צחור

שוב וצחור הגיעו השנה לדרום אפריקה במטרה לעמוד פעם נוספת על הפודיום. זו היתה ההשתתפות השישית של צחור בתחרות הזאת והרביעית של שוב. המסלול של קייפ אפיק השנה הורכב משבעה קטעים ועוד פרולוג שאורכם הכולל היה 654 קילומטרים עם 15,000 מטר טיפוס.

גל צחור סיפר בשחיה מדרום אפריקה קצת אחרי שעמד על הפודיום: "ניצחנו בסך הכל בשני קטעים ובארבעה אחרים סיימנו במקום השני. בקטע הראשון אחרי הפרולוג כמעט ולא סיימנו. זה היה יום מאוד חם ועידית התייבשה אחרי 90 ק"מ מתוך ה-115. חששתי שלא נצליח לסיים וממש גררתי אותה עד לקו הסיום. לאחר מכן בכל שלב ניסינו לצמצם פערים, לחזור לדירוג הכללי ולאט לאט טיפסנו. אילולא התקלה של הקטע הראשון היינו נאבקים על המקום הראשון. בסופו של דבר אנחנו מאוד שבעי רצון. כבר סיימנו במקום השני בתחרות הזאת אבל אז לא ניצחנו באף סטייג'. הפעם לא היו פרישות, הזירה היתה יותר קשוחה בכל הפרמטרים וניצחנו שני סטייג'ים".

צמד ישראלי נוסף התחרה השנה בקייפ אפיק בקטגוריה לגברים. מדובר ביובל פרידמן ונועם סטרשנוב שסיימו במקום ה-49 הכללי וה-38 מבין הגברים בזמן מצטבר של 34:02:14 שעות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג