עז הרים מציגה: תחרות Volvo צ'אלנג' בכרמל

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:רני בקר

בשבת ה-13.3 (עוד שבועיים וקצת) תתקיים בכרמל תחרות אופני הרים שלא הייתה כמותה בארץ. תחרות הצ'אלנג' בכרמל של Volvo, משלבת בין סגנון חדש ומדליק של תחרות להפנינג ענק ומושקע בטירוף בשטח הסיום.

פרטים, תקנון, הרשמה ושאר ירקות יפורסמו בהמשך ובאתר "שוונג" ובינתיים על קצה המזלג:
· תחרות הצ'אלנג' מעתיקה את הפורמט של תחרויות אתגר מחו"ל דוגמת הטראנס אלפ המפורסם. השנה התחרות היא חד יומית (שלב אחד בלבד). בתחרות למרחקים ארוכים האתגר הוא בהשתתפות ובסיום המרחק ולאו דווקא במיקום הכללי ובתחרותיות.

· רוכבים, מתחרים ומנצחים בזוגות. כן, כן, קראתם טוב, זהו לא מרוץ אינדיבידואלי אלא בין זוגות. בני הזוג הם החלק הכי חשוב בחוויה. הזוג הראשון בכל קטגוריה שחוצה את קו הסיום מנצח.

· במסלול הקפה אחת ארוכה, יפהפייה והרפתקנית באורך של 35 ק"מ! כל המסלול מסומן למופת ואין בו שום אתגר ניווטי. לאורך המסלול 6 נקודות ביקורת שיש לעבור בהן (ביחד) ולקבל סימון מהמרשלים. בנקודות אלו יחולקו: מים, חטיפי אנרגיה, משקאות איזוטונים ופירות. תנאי הרכיבה בכרמל כעת הם הטובים ביותר בכל השנה: הכל ירוק מסביב, לא קר והאחיזה סופנית.

· הקטגוריות – אתגר קצר (הקפה אחת 35 ק"מ) או ארוך (שתי הקפות, 70 ק"מ); גברים רגיל (שני גברים עם גיל משותף מתחת ל-80); גברים מאסטרס (שני גברים עם גיל משותף מעל 80); נשים רגיל ומאסטרס; מעורב (גבר ואישה) רגיל ומאסטרס. מינימום זוגות לפתיחת קטגוריה: 3. גיל מינימום לאתגר קצר – 16. גיל מינימום לאתגר ארוך – 18.

· הפסטיבל והבלגן – השקענו משאבי ענק כדי ליצור לכם ולמשפחותיכם חוויית ענק של אופניים ובילוי שבת יוצא דופן בכרמל. בתוך מרכז מירב יוקם מתחם ענק ובו ים של הפעלות ואקשן – די.ג'יי מקצוען ומוכשר בטרוף, קיר טיפוס, קפציות (טרמפולינות), יצירה בצבעים לילדים, מופעי ראווה של רוכבים מקצוענים (טריאל; דירט ג'אמפ), הגרלות פרסים, תחרויות היתוליות (שתיית בירה, רודיאו אופניים), מתחם אוכל (סטייקים, צמחוני, פיתות עם לבנה, קפה, בירה) וכל מה שלא דמיינתם שמגיע לכם. הרוכבים מסיימים את ההקפה בתוך מרכז מירב ובתוך מתחם ההפנינג. לנוחות הקהל והרוכבים הרצוצים יהיו על המדשאה שני אוהלים ענקיים עם פופים, כריות ושולחנות נמוכים. בזמן שאתה חולץ נעלי רכיבה ומתרווח על הפוף, הילד שלך כבר יעמוד בתור של האנטריקוטים. Yesss!

· הקהל – כל מי שאוהב רכיבה על שני גלגלים מוזמן לבוא ולהנות, גם אם הוא עדיין לא חבר איגוד. זוהי תחרות קלאסית לטאנדמים ולחובבי טיולים שמדירים דוושותיהם מתחרויות ה-XC המלחיצות. בקטגוריית המאסטרס יכולים להתחרות יחד אב ובנו או אב ונכדו. בקטגוריה המעורבת יכולים בני זוג להתחרות יחדיו (לא בטוח שזה יביא לשלום בית…). מי שלא אוהב לבקר את תחומי הדופק הגבוהים יכול להתיחס לתחרות כאל מסלול מסומן העובר בשטחים לא מוכרים ובנקודות תצפית מדהימות, כשלאורכו פזורות נקודות תדלוק מזון ושתייה ובסופו הפנינג ענק. בצד השני של הסקלה, לרוכבי ההרים המקצוענים מסלול האתגר הארוך מהווה אימון נפח מצוין לעונה זו. מסלול התחרות שעובר ברובו על דרכים סלולות מתאים גם לרוכבי כביש וטריאתלטים עתירי סבולת עם ניסיון בסיסי באופני הרים (שברשותם אופניים מתאימים כמובן…).
· המארגנים – חברת עז הרים (וורן פרייר, נמרוד כהן ובועז גורן) שממוקמת בכרמל לקחה חלק , ניהלה והפיקה ארועים כמו אליפות הארץ באופני הרים, תחרות הדאונהיל "רד בול ספיד פריקס", דואל סלאלום בארי ותחרות הקפיצות בספורטק בתל-אביב.
בתחרות Volvo צ'אלנג' בכרמל תומכת, ניחשתם, חברת Volvo.
התומכים הנוספים הם חברת ארגד – חברה להשבחת מים.
נביעות ו-GNC.
התחרות מוכרת ע"י איגוד האופניים הישראלי ותקבל ניקוד רשמי.

· כמה זה עולה? 180 שקלים לזוג שאינו חבר איגוד, 160 שקלים לזוג עם חבר איגוד אחד ו-140 שקלים לזוג עם שני חברי איגוד.

· 051518636 בועז או נמרוד 056466641

פרטים מלאים והרשמה בקרוב – בשוונג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג