"ספונסר" תעניק את חסות התזונה על מסלול הישראמן

תחרות איש הברזל של ישראל, הישראמן, היא תחרות שמציבה בפני הספורטאים והספורטאיות אתגרים משמעותיים, ולכן גם השנה את התזונה תיתן חברת "ספונסר" מתוך רצון לתת למתחרים את הטוב ביותר עבורם על המסלול באילת
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

להרשמה לישראמן 2023

תחרות איש הברזל של ישראל, הישראמן, היא תחרות שמציבה בפני הספורטאים והספורטאיות אתגרים קשים ומשמעותיים, ועליהם לשים לב לכל פרט בתהליך האימון על מנת להגיע מוכנים ומדויקים לקו הזינוק. אחד הדברים החשובים שיש להתייחס אליהם בתחרות ארוכה שכזו הוא נושא התזונה.

תחרות כמו הישראמן, הנמשכת שעות רבות על מסלול משתנה, מחייבת אותנו לתת למתחרים ולמתחרות את התזונה הטובה והאיכותית ביותר ולכן גם השנה חסות התזונה בתחרות תהיה של חברת "ספונסר", מתוך הבנה משותפת של שני הגופים כי הספורטאים הם בראש סדר העדיפויות ויש להעניק להם את הפתרונות התזונתיים הטובים ביותר. הבחירה נעשתה במותג עם קשת מוצרים גדולה ביותר שייתן מענה מצוין לכל הספורטאים על המסלול.

"אנחנו שמחים להיות נותני החסות של הישראמן גם בשנת 2023, תחרות שהיא חובה לכל ספורטאי ישראלי", אומר אייל שטרן יבואן מוצרי התזונה של ספונסר, "בחרנו לתת את החסות לתחרות ישראלית שתומכת ומכבדת את הספורטאי וחושבת איך להביא עבור הספורטאים את הטוב ביותר. אנחנו קוראים לכל אנשי הברזל לתמוך בישראמן אילת כי הוא של כולנו. ובאשר לכלל הספורטאים שיגיעו לתחרות באילת, אנחנו מכינים לכם הפתעות מהממות ומחכים לכם על המסלול המדהים שאין שני לו בישראל.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג