סיפור דרך: הכירו את תוואי המסלול של מרוץ נשים

היום בערב עומדות לצבוע את רחובות תל אביב אלפי נשים כחלק ממרוץ הנשים השנתי של תל אביב. איפה עובד המסלול במקצים של ה-4 ק"מ, 8 ק"מ ו-12 ק"מ - כל הפרטים כאן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

יותר ויותר נשים מצטרפות מדי שנה למעגל הריצה ומגלות עולם מלא באין סוף של אפשרויות, מרחקים, קצבים וסגנונות. כמו בכל שנה, גם הפעם יוצא לדרך מרוץ הנשים של תל אביב, רגע אחרי פסח כשמזג האוויר בחוץ הופך להיות קצת יותר חמים ונעים.

כתבות נוספות בנושא
דעות || כיצד מרוץ נשים מקדם נשים?
10 תירוצים שאת מספרת לעצמך על טריאתלון נשים
מדוע נשים חוששות לרוץ לבד?

אלפי נשים עומדות לצבוע את רחובות תל אביב באירוע ייחודי לנשים בלבד. האירוע מתקיים בשעות הערב וישלב ריצה אורבנית, אנרגטית וסוחפת באווירה ייחודית במטרה לקרוא לנשים נוספות לבוא להתייצב על קו הזינוק, בין אם את אוהבת לרוץ להנאתך עם החברות או לבד עם אוזניות. גם השנה ישנם שלושה מקצים שונים כך שכל אחת יכולה למצוא את עצמה. המקצה הקצר ביותר למרחק 4 ק"מ, הבינוני למרחק 8 ק"מ והארוך לאורך 12 ק"מ המשלב בתוכו את טיילת תל אביב היפה וריצה על כביש סלול ונוח. מומלץ כמובן להגיע למתחם הכינוס והאקספו עוד קודם לכן החל מהשעה 17.30, על מנת ליהנות מהופעות ולספוג את האווירה.

השנה יוזנק האירוע מהחנות החדשה של איקאה בנמל תל אביב. שלושת הזינוקים יצאו מאותו המקום בהפרשי זמנים האחד מהשני. מקצה 12 ק"מ יוזנק בשני זינוקים כאשר הזינוק הראשון יצא בשעה 20:00 והשני יצא בשעה 20:15. זינוק מקצה 8 ק"מ יחולק גם הוא לשני זינוקים כאשר הראשון יצא בשעה 20:30 והשני בשעה 20:45. הזינוק הקצר הראשון למרחק 4 ק"מ יצא בשעה 21:00 והשני יצא בשעה 21:15.

אלפי נשים עומדות לצבוע את רחובות תל אביב | צילום: צלמי שוונג

את המקצים תזניק המדליסטית האולימפית ואחת הספורטאיות הגדולות בכל הזמנים, נדיה קומנץ'. קומנץ' מגיעה לישראל במיוחד כדי להזניק את האירוע מהווה השראה וסמל עבור ספורטאיות רבות. היא פועלת רבות למען קידום נשים בספורט. בשנת 1976, קיבלה קומנץ' את הציון המושלם 10 על תרגיל התעמלות שביצעה כאשר ייצגה את רומניה.

מסלול המרוץ

הרצות תצאנה מרחוב כיכר פלומר בנמל תל אביב וירוצו לכיוון רחוב הירקון שם יהנו הרצות מריצה מהנה על כביש רחב ונוח. על המסלול יחכו לרצות חמש עמדות מוזיקה חיה עם די.ג'יות שיעלו את רמות האנרגיה לשיא. העמדה הראשונה תחכה ברחוב כ"ג יורדי הסירה. הרצות ממשיכות על רחוב הירקון וחולפות ליד ככר העצמאות.

רצות מקצה ה-4 ק"מ יפנו במלון קרלטון ימינה, ימשיכו לכיוון בריכת גורדון, יסתובבו חזרה וירוצו לכיוון נמל תל אביב על הטיילת. ברחוב חבקוק הכביש מתעקל ורצות לכיוון חוף מציצים. המסלול מסתיים במקס ברנר נמל תל אביב שם ימתין לרצות הפנינג סיום.

מקצה 8 ק"מ תמשכנה לרוץ על רחוב הירקון תעבורנה מתחת לכיכר אתרים. לאורך המסלול יפרסו חמש נקודות מים ובהם בקבוקים נוחים לשתייה בזמן ריצה. ברחוב גורדון ישתלבו הרצות עם רחוב הרברט סמואל וימשיכו לרוץ לאורך חוף ימה של תל אביב, ליהנות מהבריזה הטרייה ומעידוד של הקהל. בבניין האופרה תמתין לרצות עמדת מוזיקה נוספת שתרים אותן קדימה. רצות 8 ק"מ יסתובבו במסגד חסן בק ותחזורנה על רחוב הרברט סמואל ומשם תשתלבנה בטיילת במלון שרתון.

רצות מקצה 12 ק"מ תמשכנה לרוץ בטיילת המקיפה את פארק צ'ארלס קלור, בשלב זה תתחלנה את דרכן חזרה לרחוב הרברט סמואל. במוזיאון האצ"ל תמתין לרצות נקודת מוזיקה נוספת.

כל הרצות מסיימות ביריד המזרח בנמל תל אביב שם יקבלו את מדליית הסיום במתחם האקספו.

 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג