סיכום S2N מסע האופניים מאילת לחרמון

מסע האופניים S2N מאילת לחרמון המורכב מ-4 ימי רכיבה יצא לדרך וינוע על הכבישים לכיוון צפון לאורך 628 ק"מ עם טיפוס של 7,550 מ' במצטבר - סיכום היום הראשון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

סיכום היום הרביעי

על הפרק 131 ק"מ טיפוס מצטבר של 2,415 מטר. לאחר שלושה ימים עמוסים בחוויות, ריגושים ושעות כסא סיימו הרוכבים היום את המסע על פסגת החרמון לצד הבובה המפורסמת במדינה. מזג אוויר נפלא לאורך הגדה המזרחית של הכנרת הבטיח השתנה בקור סתווי טיפוסי ברמת הגולן בואך מג'דל שאמס. רוכבי המסע נהנו היום מאוכל דרוזי חם ומפנק למילוי המצברים לאחר שבוע אינטנסיבי במיוחד. רועי זוארץ נצחו שוב בקטגוריות הגברים והנשים והבטיחו את נצחונם בטור. מנצחי הטור זכו בפרסים כספיים בסך 4,500 ש"ח במזומן: רועי זוארץ ואביטל גז – 1,000 ש"ח כ"א, רון לוינסון ומרים בר-און 750 ש"ח כ"א, ויטלי לייקין ועמית מורן – 500 ש"ח כ"א.

סיכום היום השלישי

יום מס' 3 הורכב מרכיבה של 200 ק"מ בבקעת הירדן הירוקה. בסוף היום יצאו הרוכבים לקטע נגד שעון תחרותי של 23.2 ק"מ אשר השפיע ישירות על ההובלה בקרב הגברים. הטריאתלט רועי זוארץ ברכיבה מופלאה של 37:01 לקח את ההובלה וירכב מחר בורוד. אביטל גז שומרת על מיקומה.

סיכום היום השני: מצפה רמון-ערד

ביום השני במסע, הרוכבים גמאו 157 ק"מ, עם טיפוס מצטבר של 1,815 מ'. היום שהחל במצפה רמון המשיך דרך המכתש הקטן לכיוון מפעלי ים המלח ולקינוח טיפוס של 24 ק"מ מעין בוקק לערד. בקטע התחרותי היה זה ויטלי לייקין שהקדים בחצי גלגל את רון לוינסון (ימשיך ללבוש את החולצה הורודה) ורועי זוארץ. בנשים אביטל גז ממשיכה להוביל ונתנה עוד הופעה מרשימה.

סיכום היום הראשון: אילת-מצפה רמון

מסע האופניים S2N מאילת לחרמון החל אתמול (רביעי) ב-8.30 בבוקר וינוע על הכבישים לכיוון צפון עד יום שבת. המסע מורכב מ-4 ימי רכיבה על פני לא פחות מ-628 ק"מ של נופים, עם טיפוס של 7,550 מ' במצטבר. זהו המסע השני עד כה, לאחר שבשנה שעברה הוא הושק לראשונה. החידוש השנה הוא שכל מקטע אחרון של יום רכיבה (40-60 ק"מ) יהיה תחרותי עם מדידת זמנים. הדירוג הכולל הוא סיכום הזמנים המצטבר של ימי הרכיבה. הרוכב והרוכבת המובילים יזכו ללבוש את החולצה הוורודה היוקרתית של S2N. המנצחים הכלליים גברים ונשים בטור יזכו לפרסים כספיים.

S2N

מסע לאורך 628 ק"מ עם טיפוס של 7,550 מ' במצטבר (ליחצו להגדלה) | צילום: ניר עמוס

הטור נפתח כאמור אתמול במסלול אתגרי של 150 ק"מ ו-1,800 מטר טיפוס מהעיר אילת לכיוון מצפה רמון. מזג אוויר נוח קיבל את הרוכבים והבטיח רכיבה מהנה ביותר עד להזנקת המקצה התחרותי מצומת ציחור ועד לנקודת הסיום במלון פונדק רמון.

בקרב הגברים היה זה רון לוינסון שחצה את קו הסיום ראשון לאחר קרב צמוד מאוד עם חברו לסגל חנית בנבחרת ישראל בטריאתלון, רועי זוארץ. בנשים הפליאה אביטל גז, אלופת ישראל בטריאתלון, בניצחון מרשים. המובילים יזכו לרכוב היום בחולצה הורודה השמורה למנצחי הקטע היומי.

מנצחים קטע 1 גברים
רון לוינסון, 2:11:45
רועי זוארץ, 2:12:10
ויטלי לייקין, 2:20:201

מנצחות קטע 1 נשים
אביטל גז,  2:23:44
מרים בר און, 2:27:33
עמית מורן, 2:39:29

דיווחים וסיכומים נוספים נעביר כאן מדי יום

יוטיוב | ראיון בערוץ הספורט עם ליאור כהן לקראת המסע

S2N

מסלול אתגרי (ליחצו להגדלה) | צילום: ניר עמוס



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג