סיכום תחרויות סוף השבוע באופני הרים

סופ"ש עמוס תחרויות אופני הרים מהדרום הרחוק ועד לצפון הארץ. התחרויות הבינלאומיות בהן השתתפו רוכבי נבחרת ההרים, השאירו את ישראל מדורגת במקום ה-23 העולמי בגברים ומקום 17 בנשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שלומי חיימי בתחרות אופני הרים בדרום אפריקה 2015 תמונת שער

בסוף השבוע האחרון, התקיימה עוד תחרות אופני הרים בסבב התחרויות הבינלאומיות והפעם בגלבוע מרוץ UCI ברמה C3. ההקפה היתה ללא ספק מאתגרת ולא פשוטה אבל כמות המשתתפים באירוע היתה מרשימה, 200 רוכבים ורוכבות שמרביתם מתחת לגיל 18.

שלומי חיימי דרום אפריקה 2015 צילום Paarl Media OMX

שלומי חיימי בתחרות אופני הרים בדרום אפריקה | צילום Paarl Media OMX

גיא ניב ממועדון רוכבי הקריות רוזן ומינץ סיים במקום הראשון 6 הקפות של המסלול ההררי בזמן של 1:43:06 שעות והקדים את רונן אליס (אקו טים) ואת בנימין שמידט (IGP). פז בש ממועדון IGP, אלופת ישראל באופני כביש, נגד השעון ובמרתון אופני הרים סיימה 5 הקפות בזמן של 1:41:34 שעות לפני הרוכבת מגאן בלצר (TNT) ונגה כורם (טימישגב).

במסגרת התחרות התקיים לראשונה מקצה תחרותי של ילדי פרוייקט "אופניים לכולם" בו השתתפו כ-60 ילדים וילדות. התחרות אורגנה על ידי מועדון 500 וואט בתמיכת איגוד האופניים.

אתמול (שבת 28.2) סיים אלוף ישראל באופני הרים, שלומי חיימי, במקום ה-9 בתחרות גביע דרום אפריקה ברמה C1. בתחרות השתתפו טובי הרוכבים בדרום אפריקה המצויים בכושר טוב בתום תקופת הקיץ בחצי הכדור הדרומי וכן השוודי אמיל לינדגרן המדורג 9 בעולם. את התחרות ניצח הדרום אפריקאי פיליפ בייס המדורג 33 בעולם, ואילו חיימי אשר מסיים בימים אלה מחנה אימונים ראשון לשנת 2015 בדרום אפריקה סיים כאמור במקום ה-9.

הניקוד הבינלאומי שהשיגו ניב וחיימי בסופ"ש האחרון ובתחרויות קודמות בחודשיים האחרונים צפויים להשאיר את נבחרת ישראל בין 23 המדינות הראשונות בדירוג האולימפי המעודכן  שיפורסם ביום שלישי הקרוב. גם נבחרת הנשים צפויה לשמור על מקומה. 23 המדינות הראשונות בגברים ו-17 המדינות הראשונות בנשים בתום הקמפיין האולימפי במאי 2016 ישלחו נציג או נציגה למשחקים האולימפיים בריו 2016.

רוכבי קבוצת טימישגב משתתפים בימים אלה בטור בינלאומי בקפריסין שהסתיים ביום ראשון (1.3) אחר הצהריים.

בסוף השבוע התקיים גם מרתון אופני ההרים המדברי "סמרתון" בקיבוץ סמר בו השתתפו כ-80 רוכבות ורוכבים. את המרוץ, בו התחרו צוותים בני שני רוכבים ניצחו נדב לוגסי ועומר שפירא ממועדון CCC   שסיימו ראשונים את המסלול בן ה-195 ק"מ בשבילי הערבה המאתגרים.


 

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג