סיכום יומי בתמונות של חגיגת ה"כבישונים" מטור ערד ים-המלח

800 רוכבי ורוכבות הכביש הציפו את הכבישים באזור ים-המלח לחגיגה השנתית של גראן פונדו טור ערד ים-המלח - בחרנו בפינטצה 30 תמונות שיסכמו את היום הזה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אירוע רכיבת אופני הכביש גראן פונדו ים-המלח הוזנק היום עם כ-800 רוכבי ורוכבות הכביש, כמו גם קבוצות מקצועיות מישראל ומחו"ל, שיתחרו במשך יומיים, במהלכם ישתתפו בארבעה קטעים בימים שישי ושבת. כמו כן משתתפים בטור רוכבים ורוכבות קבוצות גיל (מאסטרס) שמתחרות במקביל לקבוצות המקצועיות, במהלכם ישתתפו גם הם בשלושה קטעים בימים שישי ושבת.

לקו הסיום של הקטע הראשון הגיע עומר גולדשטיין מקבוצת סייקלינג אקדמי, כאשר את במקום השני יובל בן משה מקבוצת IGP ובמקום השלישי איתמר אינהורן גם הוא מסייקלינג אקדמי.

המנצח בקטע השני הגיע שוב ראשון עומר גולדשטיין מסייקלינג אקדמי וזאת בפער מרשים מהמקום השני אליו הגיע גיא ניב (סייקלינג אקדמי), ואיתמר איינהורן הגיע במקום השלישי (סייקלינג אקדמי).

צילומים: ניר עמוס

 


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג