סיכום חצי המרחק בישראמן: "אהבתי את המסלול, הייתי רוצה לחזור להתחרות כאן"

הרוחות היו חזקות אבל הן לא השפיעו לרעה על המנצח בתחרות שהכריז כי היה רוצה להתחרות כאן שוב; בנשים היתה זו אליס הקטור שזהו לה הניצחון השלישי בסדרה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אחרי יום סוער במיוחד אתמול, בטח במונחים של אילת, מתחרי חצי הישראמן נהנו מתנאים טובים יחסית. חשוב לציין שככל שהיום הזה התקדם כך הרוחות בהרי אילת התגברו כך שלמתחרי המרחק המלא יהיה הרבה יותר קשה ברכיבה. מצד שני, גם המהירים ביותר בחצי ישראמן התלוננו על רוחות חזקות.

מחכים לזינוק. היום מוקדם בבוקר | צילום: ניר עמוס

מי שיצא ראשון מהמים בחצי המרחק היה רועי זוארץ המקומי. כיאה לטריאתלט פעיל במרחק אולימפי, זוארץ היה עדיף על יריביו בהרבה במים השקטים של ים סוף, והשאלה היתה רק האם הפער שיפתח יספיק לו כדי לשמור על היתרון גם ברכיבה, מול טריאתלטים מקצוענים בחצי המרחק ובמרחק מלא שרגילים לרכיבות נג"ש קשות לבד.

מקצה גברים חצי מרחק

בחצי הדרך בקטע הרכיבה נכנע זוארץ לדידריק שלטינחה ההולנדי, שהגיע לישראמן בפעם הרביעית והתכוון סוף סוף לנצח. בחצי המרחק השני של הרכיבה זוארץ נעקף גם על ידי דייגו ואן לואי הבלגי, שמתחרה בישראמן בפעם הראשונה. יכולות הרכיבה של ואן לואי אפשרו לו בסופו של דבר לעבור גם את שלטינחה לפני תחילת הריצה לחצי המרתון. בריצה הוא הצליח לשמור על היתרון שלו ולנצח בזמן של 4:41:46 שע'. שני הגיע שלטינחה ההולנדי שסיים כמעט שש דקות אחריו ובמקום השלישי הכללי וראשון בין הישראלים סיים זוארץ בזמן של 4:50:37 שע'. עמרי גזית סיים חמישי כללי ושני בין הישראלים, ויטלי פרוסט סיים תשיעי כללי ושלישי בין הישראלים.

שמר על יתרון בריצה. דייגו ואן לואי | צילום: ניר עמוס

מקצה נשים חצי מרחק

בתחרות לנשים, הפייבוריטית הבריטית אליס הקטור גם ניצחה בפעם השלישית שלה בישראמן לחצי המרחק. הקטור קיוותה לרדת הפעם מ-5 שעות, אבל סיפרה שהיה לה קשה מאוד עם הרוחות בהרים ובסופו של דבר היא סיימה בזמן של 5:03:58 שע'. שנייה הגיעה בריטית נוספת, טארה גרוסבנור עם 5:30:17 שע' ושלישית כללית וראשונה בין הישראליות היתה אירנה מאזין שסיימה בזמן של 5:53:59 שע'. מאזין שרגילה להתחרות בדרך כלל במרחק המלא בישראמן, סיפרה שזו היתה הפעם הראשונה שלה בחצי המרחק באילת וגם לה היה קשה עם התנאים שהיו היום.
הדס מזר סיימה שנייה בין הישראליות בזמן של 5:58:33 שע' ואליה אריאל סיימה שלישית בזמן של 6:35:40.

אליס הקטור מנצחת במקצה החצי נשים | צילום: ניר עמוס

מקצה שלשות חצי מרחק

קצת אחרי מנצחי ומנצחות חצי המרחק הגיעו השלשות הראשונות. השלשה המנצחת לגברים הורכבה מהשחיין לביא פלג, גיא כפתורי שרכב והרץ אמיר אלפי. הם סיימו את חצי המרחק בזמן של 4:53:16 שע'. כארבע דקות וחצי אחריהם הגיעה השלשה של טל סנונית, גיל צוויק וסאמר חאסקיה.

השלשה של מארי אליאס, חגי פישר ועמית ענבי ניצחה מבין השלשות המעורבות בחצי המרחק. שלשת הנשים שניצחה היתה השלשה של איילת נגלי, אביטל גז וחאנין ראדי.

פודיום נשים בחצי מרחק. צילום: צלמי שונג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג