סיילפיש תעניק את חסות הים בישראמן

תחרות איש הברזל של ישראל, הישראמן, היא תחרות שמציבה בפני הספורטאים והספורטאיות אתגרים משמעותיים, ולכן גם השנה חסות הים תהיה של חליפות השחייה של "סיילפיש" מתוך רצון לתת למתחרים את הטוב ביותר עבורם בים של אילת
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
חליפות השחייה של סיילפיש בישראמן | צילום: באדיבות דוגית

תחרות איש הברזל של ישראל, הישראמן, היא תחרות שמציבה בפני הספורטאים והספורטאיות אתגרים קשים ומשמעותיים, ועליהם לשים לב לכל פרט בתהליכי האימון על מנת להגיע מוכנים ומדויקים לקו הזינוק. לשחייה בים של אילת בישראמן יש יתרונות רבים ומוכרים, אבל המקום שלכם לבוא ולהשפיע הוא חליפת השחייה והמשקפת איתם אתם תשחו. חסות הים השנה בישראמן היא של "דוגית", יבואנית חליפות השחייה סיילפיש (sailfish) ומשקפות השחייה של זוגס (ZOGGS).

כל איש ברזל שמזנק למים הקרירים של אילת בסוף חודש ינואר לאחר חודשים ארוכים של אימונים יבחר לעצמו את חליפת השחייה בהתאם לתקציב וליכולות השחייה שלו. אנחנו בחרנו ב-sailfish לחסות חליפות השחייה מאחר ואנו מאמינים ויודעים אחרי הרבה שנים של ניסיון שהחליפות הללו יביאו את המתחרה למקסימום היכולות שלו – וסומכים על דוגית (יבואנית sailfish) על התאמה מושלמת של החליפה לרמת השחייה של כל מתחרה.

חליפות השחייה של sailfish נמצאות בארץ משנת 2012 וכבר משנת 2014 הלכה איתנו יד ביד למשך 5 שנים, אנחנו מאוד שמחים שעברנו את כברת הדרך ביחד ולראות את Sailfish היום חברת חליפות השחייה המובילה בארץ וגם בעולם.

בכל שנה אנחנו רואים גם בישראמן וגם באליפויות העולם את אנשי הברזל עם חליפות sailfish כובשים את המקומות הראשונים וקובעים שיאים חדשים במקטע השחייה. לאחר שיחה עם יותם מנהל המותג בארץ, וניסיון אישי שלנו עם הדגמים החדשים אנחנו בטוחים שכל מי שישחה עם קולקציית 2022 של סיילפיש יחווה חוויית שחייה, תוצאה ונוחות שהוא עוד לא הכיר.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג