סיום עונה מתוק לרותם ישי בארה"ב

למרות תקלה בגלגל האחורי בעקבות פגיעה באבן, הצליח רותם ישי לזכות בתואר אליפות הקולג’ים הארצית בארה"ב. החוויות מהמסלול, חבריו לקבוצה ובכלל מסבב התחרויות בלתי נשכחות עבורו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


למרות תקלה בגלגל האחורי בעקבות פגיעה באבן, הצליח רותם ישי לזכות בתואר אליפות הקולג'ים הארצית בארה"ב. החוויות מהמסלול, חבריו לקבוצה ובכלל מסבב התחרויות בלתי נשכחות עבורו

מאת:רותם ישי


אחרי קיץ של "עליות ומורדות" בתחרויות, נראה שכל הדברים הסתדרו עבורי בצורה הטובה ביותר בתחרות הקולג'ים הארצית של ארצות הברית, שהתקיימה בסוף השבוע (13-17.10)  באתר הסקי היפיפה נורת'סטאר בקליפורניה. מזג האוויר היה חמים ושטוף שמש, והמסלול פשוט מדהים! הקפה ארוכה עם כמעט 300 מ' של טיפוס, שעשינו ארבע פעמים. הדרך למעלה ארוכה, אך כולם היו כל-כך משולהבים להגיע, כי הדאון-היל הארוך הכיל בתוכו כל מה שצריך – שבילים חלקים וזורמים בפסגה, מסולעים ומפותלים בתחתית… בהחלט תענוג גדול. הלוואי שכל המסלולים של תחרויות ה-US Pro היו כל-כך מהנים.



מרוץ ה-XC היה מעט מלחיץ.
הובלתי במרוץ יחד עם בראד פרלי, מקולג' לי מקריי, ובסוף ההקפה הראשונה פגעתי באבן בצורה די קשה בעודי רוכב במהירות גבוהה – דבר שגרם לפיצוח מיידי של הטבעת האחורית שלי. הייתי די בטוח שהגלגל עומד להתקפל, אך הוא נשאר יציב. הבחירה להשתמש בצינורות הייתה נכונה, שכן כל צמיג נורמאלי אחר היה גורם לטבעת לעוף לחלוטין.

מאחר ואין אזור טכני בתחרויות הקולג' הארציות, לא יכולתי לעשות הרבה. ידעתי שעלי לכסות כמה שיותר שטח בטיפוס מהמקום השני, כדי שאוכל לשייט במדרון בבטחה, בעודי מנסה לשמור על פעולת הגלגל האחורי. בהקפה השנייה פתחתי מרווח שהבטיח לי את ההובלה עד לסיום. היה לנו יום טוב מאוד ב-XC כקבוצה – לפורט לואיס היו 3 רוכבים בעשירייה הראשונה וכן זכינו במקצה הנשים והגברים.

מסלול קצר תמיד מאוד טקטי, הוא מכה וסלקטיבי – חיכיתי בסבלנות עם הקבוצה המובילה עד לרגע הנכון – חברי הקבוצה שלי אמרו שהשלכתי את "פצצת רותם" עליהם 4-3 הקפות לסיום.

אני שמח מהזכייה הכפולה, אך אני נרגש יותר מעצם ההשתתפות בתחרות הקולג'ים – זה כל כך כיף! אין לחץ, מה שחשוב זה ליהנות עם חברי הקבוצה, תמיד המסלולים נהדרים (במיוחד במחוז הרי הרוקי) ותמיד יש מסיבה טובה. עכשיו הזמן להירגע ולהתחיל להתכונן לעונת 2011.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג