סופ"ש שני ברציפות: חנות האופניים "לה-מדווש" מבארי מגיעה לת"א 

החנות הוותיקה והמוכרת, שנותרה סגורה מאז 7 באוקטובר, מגיעה גם השבוע לשרונה מרקט עם זוגות אופניים מכל הסוגים, כמו גם ציוד בטיחות, שעונים ואביזרים נלווים. כל הפרטים בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
"לה מדווש" בתל אביב | צילום: גיא דר

אחרי ההצלחה בשבוע שעבר והחיבוק החם שקיבלו מקהילת האופניים ובכלל, מרכז האופניים הוותיק והמוכר "לה-מדווש" מקיבוץ בארי מגיע לסוף שבוע נוסף כחנות פופ-אפ במרכז שרונה בתל אביב. אין כמעט רוכב אופניים בישראל שלא מכיר את "לה-מדווש" של ארז מנור בקיבוץ בארי. כבר כ-20 שנה, מדובר בנקודת מפגש לרוכבים מכל הארץ, וכן בחנות אופניים ואביזרים נלווים, הממוקמת ממש בנקודת היציאה לסינגל בארי בסמוך לשער הקיבוץ.

מאז 7 באוקטובר, עת תקפו מחבלי החמאס את עוטף עזה בכלל ואת קיבוץ בארי בפרט, החנות נותרה סגורה ומדובר בשטח צבאי סגור. ארז איבד באותה שבת חברים ולקוחות רבים, חמותו נרצחה ובנו נפצע, אך הוא הצליח להימלט עם משפחתו ופונה לים המלח שם מתגורר גם היום. למזלו, מבנה החנות, שהיה סגור באותה שבת, לא נפגע במתקפה, אך הוא נותר סגור ומבוצר מאז.

בשבוע שעבר, בסיוע של קבוצת ביג לקידום עסקים שנפגעו ושל עמותת "שינוע חברתי", הגיעה החנות, על שלל מוצריה ואופניה, לתל אביב. הצוות המסור חיכה שם לקונים, שהגיעו מכל רחבי הארץ. בין היתר נמכרו בחנות אופני הרים, אופני כביש, ילדים, אביזרי בטיחות ועוד, וגם ציוד נוסף כמו פנסים, אולרים, שעוני גארמין ומשקפי רכיבה, במחירים אטרקטיביים במיוחד.

השבוע, הם שוב באותו מקום, בכניסה A של שרונה מרקט (קלמן מגן 3, תל אביב). החנות תהיה פתוחה ביום חמישי מ-12:00 עד 19:00, ביום שישי ב-9:00 עד 15:00 וביום שבת מ-11:00 עד 19:00 וארז כבר מצפה לפגוש את קהילת האופניים במיטבה ומבטיח: "יש לנו הרבה יותר מוצרים שהשלמנו והבאנו מבארי, שלא היו לנו כאן קודם".

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג