סוף מסלול: המנצחים, ההפתעות והתוצאות מתחרות חצי איש ברזל בישראמן

דייגו ואן לואי הבלגי ניצח בפעם השלישית ברציפות והפעם גם קבע את התוצאה הכי טובה שלו. האלופה האולימפית ניקולה אמרה בסיום כי "היא מאוד מרוצה להיות כאן"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ישראמן 2020 יצא לדרך הבוקר (שישי) בשעה 6:20 עם הזינוק של מתחרי העילית במרחק המלא, קצת לאחר מכן זינקו מתחרי חצי המרחק (1.9 ק"מ שחייה, 90 ק"מ רכיבה ו-21.1 ק"מ ריצה) שהראשונים מביניהם חצו את קו הסיום כבר ב-11:00.

רועי זוארץ, המועמד הישראלי לזכייה בתואר, היה הראשון לצאת מהמים וזה היה צפוי. הוא עשה את זה ביותר מחמש דקות לפני דייגו ואן לואי הבלגי, שניצח בחצי המרחק בישראמן בשנתיים האחרונות. אבל צריך לזכור שואן לואי הוא רוכב אופניים במקור ואם זה לא מספיק הוא גם אחד הרצים הטובים מבין האנשי הברזל המקצוענים בעולם.

ברכיבה ואן לואי עקף את זוארץ בשלב די מוקדם ו-10 קילומטרים לפני הריצה הוא גם ברח לאריק סימון סטריק ההולנדי שהוביל יחד אתו. בריצה הבלגי כבר לא השאיר סיכוי לאף אחד הוא רץ את חצי המרתון בזמן של 1:12:55 שע', בדיוק כפי שעשה בשנה שעברה. הפעם ואן לואי חצה את קו הסיום בזמן של 4:30:33 שע' שהוא הזמן הטוב ביותר שלו בשלושת ביקוריו באילת, אבל עדיין לא מהיר כמו שיאן המסלול בן קולינס. אריק סימון סטריק סיים שני בזמן של 4:37:25 שע' ורועי זוארץ שלישי בזמן של 4:49:51 שע'.

"הפעם לא הייתי בפיגור בריצה אז קטע הריצה היה נינוח בשבילי", אמר בסיום ואן לואי שהוסיף: "אני שמח שהיתה לי הזדמנות לחזור למרוץ היפהפה הזה, אני תמיד אשמח לחזור אליו ואני מקווה שיהיו בו עוד מתחרים טובים". רועי זוארץ סיכם: "התכנית עבדה, בריצה בסוף היה לי קר והרשיתי לעצמי קצת להוריד, אבל אני מאושר".

ניקולה ספיריג, האלופה האולימפית בטריאתלון מלונדון 2012 והסגנית מריו 2016 ניצחה בקלות בין הנשים. היא יצאה מהמים אפילו לפני דייגו ואן לואי, עם זמן של 25:08 דק', ואת רצי המרתון היא סיימה בזמן של 1:19 שע' בדרך לטיול מושלם שמסמל את פתיחת ההכנות שלה לשנה האולימפית מתוך כוונה לזכות שוב במדליה והפעם במשחקי טוקיו 2020. ספיריג אמרה בסיום: "הייתי ממליצה לכל טריאתלט מקצועי להתחיל כאן את העונה, כי זה לא רחוק מאירופה ומזג האוויר כאן מאפשר להתחרות כבר בינואר. אני מרוצה מאוד, כי רציתי מרוץ קשה וזה בדיוק מה שהיה כאן". ספריג הקדימה את טטיאנה גרומן מגרמניה שהגיע במקום השני, כאשר הדס מזר סיימה במקום השלישי והראשון מבין הישראליות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג