סודות הטיפוח של הטריאתלטית הבוגרת

שבוע היופי והטיפוח  שצוין בישראל בחודש שעבר, הוא הזדמנות מצוינת לבדוק לעומק את הנושא, מתוך הלימה לקהל היעד של אתר זה.  נשים יקרות, הטור הבא הוא בשבילכן. גברים יקרים, טוב, נו, גם אתם יכולים לקרוא
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


שבוע היופי והטיפוח  שצוין בישראל בחודש שעבר, הוא הזדמנות מצוינת לבדוק לעומק את הנושא, מתוך הלימה לקהל היעד של אתר זה.  נשים יקרות, הטור הבא הוא בשבילכן. גברים יקרים, טוב, נו, גם אתם יכולים לקרוא

מאת:תמי ששון, איורים: מאיר מירב

כל האמור לעיל נכתב באהבה
ובעיקר בחיוך. כל פרשנות  אחרת – היא באחריות הקורא


בעוד חברותייך לקטגוריה (משבר גיל  ה- 39-45),  עובדות על דוקטורט / ילד רביעי / הסכם גירושין,
את דווקא החלטת לתת לעצמך מתנה, לשדרג את יכולותייך שהשתפרו בעשור וחצי של גידול הילדים, ולהפוך את מה שאת יודעת לעשות מעולה,  למשהו אחר לגמרי: טריאתלון.

שחייה? רכיבה? ריצה?
כבר השתכשכת בכל בריכה אפשרית, דחפת תלתאופן, בימבה, אפניים עם ובלי גלגלי עזר, ורצת כמו-משוגעת-בדקה-לארבע-כי-הגן-תכף-נסגר-והיו- פקקים -באיילון – – – קטן עלייך.

לוגיסטיקה תחת לחץ?

את, ששרדת- ילד אחד לחוג שני לרופא לשלישי שיעורי בית (בניית תיבת נוח מחומרים ממוחזרים) תור למספרה קניות בסופר החלפת מתנה ממתי יש כאן מכמונת מהירות, לעזאזל –  אין לך שום בעיה בתחום.

החלפות?
נו באמת, להוציא כלים מהמדיח-להעביר כביסה למייבש-לבשל צהריים למחר-להזמין טכנאי לכבלים-והכל באותו זמן – – – – – מי אמרה טריאתלטית ולא קיבלה????

אז הנה את, בוגרת, זקופה, נבונה ושקולה הרבה יותר מאשר היית לפני עשר או עשרים שנה, ואפילו התפנתה לך חצי שעה בימי שלישי פעם בשבועיים (ככה זה, הילדים גדלו), ואת מתמסרת לתחביב החדש שלך,  כאילו….כאילו הוא הוא הדוקטורט /  הילד הרביעי  / הסכם הגירושין.

רק רגע!!! עצרי!!!! זה לא כל כך פשוט… בעודך משנה ומשפרת טכניקות ריצה, שחייה ורכיבה, עלייך לשנות הרגלי טיפוח, לעיתים מן היסוד. בתקופה בה כל דוגמנית מצטנעת במשפט: "כשהייתי קטנה הייתי טום-בוי" – את יכולה להשוויץ: "כשהייתי קטנה הייתי דוגמנית. היום אני טום-בוי!

חברותיי הטריאתלטיות היקרות, הנה לפניכן –  סודות הטיפוח של הטריאתלטית הבוגרת

השיער: לא קצר מידי, שאפשר יהיה לאסוף בריצה, לא ארוך מידי, שיכנס בקלות לקסדה ולכובע ים, לא תסרוקת מידי, ממילא היא תיהרס מחר בבוקר.

הפנים: זה שיזוף? אלה כתמי פיגמנטציה? קמטוטים, שלא נדע? קצת מזה, קצת מזה, די הרבה מזה, אך בינינו, כל עוד זה לא מפריע לאימון – זה לא מפריע. נקודה. וזרקי את ה"אנטי אייג'ינג" לפח. אנחנו הרי יודעות שהוא לא באמת עובד. (אההממ…תבדקי, אולי הוא יעיל נגד שפשפות).

תכשיטים: שבתות, חגים ואירועים מיוחדים. את לא רוצה לגלות שעגיל זהב אחד נותר על קרקעית הים או הבריכה, נכון? חוץ מזה, את לא באמת תוציאי כמה מאות שקלים על שרשרת. אני מתכוונת, כזו לצוואר, לא לאופניים.


זה שיזוף? אלה כתמי פיגמנטציה? קמטוטים, שלא נדע?


בין הצוואר והחזה: סוד ידוע  שמגיל מסוים כדאי מאד להשוויץ עם החזה. לא ממש עם החזה, אבל עם האזור הזה שבין הצוואר המתקמצ'ץ' ובין החזה  ה- – – לא חשוב. גם אותו נבחן לעומק בהמשך. האזור הזה שעדיין נותר די מתוח, וחלק, יכול לפאר כל אישה ולמקד את מלוא תשומת הלב אליו. כך פחות שמים לב לאזורים שמסביב. אז הנה נקודה שבה אנו מנצחות, כי אצלנו הוא תמיד שזוף! טפחי אותו מדי פעם בקרם לחות והגנה והוא יגמול לך במראה חיוני וזוהר.

החזה: נכון שזה כייף להתהדר בחזה גדול, עסיסי ומפואר, אך נראה אותך רצה איתו, לובשת עליו חליפת טריאתלון, גופיית ריצה, או סתם בגד ים שמבצע בזוג המלכותי מעשה מגונה – ומועך אותו לכדי שתי עוגות שלא הצליחו.  קדימה, הפכי את החיסרון ליתרון: עורו שקיות השוקו הריקות! התעודדו הבלונים שנמצאו מתחת לספה שבוע אחרי המסיבה! (תודה ללינט סקאבו על הדימוי) – ככל שעופרייך מכילים פחות CC – הגידי לבגדי הספורט –  סי, סי! כי כמה קל לארוז cup a! (למרות שרוכבת אחת (cup c) התוודתה בפני על שיטת תיקון תקר: פתיחה קלה של רוכסן החולצה – הנה הסבר מצוין לגזרה המוזרה של חולצת הרכיבה  –  פנים מול כיוון הנסיעה, ו…הופ!!! הנהג/רוכב הראשון עוצר בשמחה לבדוק במה ניתן לעזור.

 הזרועות: גם כאן יש לנו יתרון יחסי  על אחרות. הזרוע האחורית התעצבה באימוני הרכיבה, הקדמית באימוני הריצה, והשכמות – בשחייה. והשיזוף? גם בחורף אנו יכולות להתהדר בגופייה. הקפידי למנוע שפשפות בבתי השחי, ואם את ממש רוצה טיפוח "מייק אובר" שיהלום את 'עצמך החדשה' – קעקוע של דולפין/ מלאך/ משהו-מיוחד-שאין-לאף-אחת-  על הכתף –  יכול להראות נחמד (כן, זה יראה ממש מגוחך בגיל 84 בבריכה של הקאונטרי קלאב או של אחוזת ראשונים).

כפות הידיים: נכון שכמה מאיתנו מקפידות בכל זאת על ציפורניים ארוכות ומרוחות, אשר לא מסגירות כהוא-זה את מעשיהן בשעות המוקדמות של הבוקר, אך לרובנו יהיה עדיף לגזור ולשמור. על אורך מינימאלי. נראה אותך מפרקת/מרכיבה גלגל באופניים עם מניקור.

המותניים: מכל הריון וילד בו את גאה ביום יום, נותר לך צמיג בו את לא גאה, יום יום, כל  היום. וכפראפרזה על גרפיטי השירותים הידוע – "תשחי, תרוצי, תרכבי על אפניים – צמיג תמיד יישאר במכנסיים". פשוט…..טוב לו שם. באנגלית  קוראים לו: "ידית אהבה", וכנראה שבאמת אין ברירה, תצטרכי לאהוב אותו.  הסתייגות: גם המותניים  הוא איזור ניתן לטיפוח, תזונה נכונה בהחלט יכולה להועיל. אבל…ממש נכונה. (לא, רבע גביע גלידה מטפטפת או חצי שניצל שנשאר בצלחת זה לא תזונה נכונה).

הרגליים:
הפוך גדול עם הרבה קצף, זה יהיה תיאור קולע למראה עור רגלייך. ובינינו, זה לא כל כך נורא. בעשור הנוכחי שלך,  הירכיים הן לא בדיוק החלק שתבחרי לחשוף בפרהסיה, אך כשהן ארוזות היטב בטייץ – הן דווקא יכולות להראות די טוב! הבעיה העיקרית היא כשהולכים לים או לבריכה. מה תלבשי??? מכנסי ריצה, שיכסו על הלובן? ואולי להתעלם מהמבטים סביב ולבחור דווקא בבגד ים, שייתן סיכוי לאיחוד השיזוף? אכן, תמונות קשות. אם את ממש מתעקשת, ניתן לרכוש ספריי שיזוף לא רע בכלל בכל פרפומריה, או להתהדר ב"פראו".

הפוך גדול עם הרבה קצף

כפות הרגליים:  על שלושה דברים העולם עומד…ועולמך עומד על שניים. שתיים. שתי כפות הרגליים. אם בעבר נהגת להופיע בציבור בנעלי עקב מצודדות ומחודדות – מעתה  תמצאי את עצמך נועלת נעלי ספורט ומכריזה: "אני יפה כשנוח לי" . בתחום זה  אין לך הרבה ברירה, כי הרי לא תהייה לך שום בעיה להוציא 799 שקלים על "טריומף 8" או "נימבוס 12" חדשות, שמן הסתם ישרתו אותך כמעט כל יום במשך חצי שנה, אבל נראה אותך מוציאה כזה סכום על מגפיים חדשים ב"סטיב מאדן", שישרתו אותך….אולי יום אחד, פעם  בחצי שנה??? (תחזירי למדף ומהר. הם ממילא לא ייסגרו לך על שריר התאומים).

ולגבי הטיפוח:  לק?  מישהי מתהדרת ב"פרנץ' "? ? היא כנראה "לא משלנו".  כי הרי כמה שהפרנץ' יהיה איכותי, אימון אחד והוא מתחיל להתקלף, וציפורניי כפות  רגלייך נראות כשל אחרונת עוזרות הבית. רגע , למי בכלל נשארו 10 ציפורניים ברגליים? אם כך, הפתרון המסתמן בנוגע לטיפוח האיזור הזה – שמונה שכבות של לק בצבע כהה למדי.  כן, כן, גם על מה שהיה פעם ציפורן.

ומה בנוגע לפדיקור? זה הכי out!!!  אל תשכחי, העור הקשה, הדוחה והשורט  הזה, הוא המגן הטבעי של כפות רגלייך. תשייפי אותו – ויכאב לך מחר בריצה כל כך, שתצטערי שאת לא פאקיר.

בונוס – עור קשה ושורט בכפות הרגליים יכול לשמש כרמז לא רע בכלל מתחת לשמיכה, בלילה, לאמור: בחייאת, תן לישון. יש לי מחר 25 קילומטר.

לסיכום, אחיותיי, אכן, הפכנו עם השנים ל"טום בוי". וכן, אנחנו אפילו גאות בכך. אז קדימה, את כל הכסף הנחסך בתחום – העבירו ישירות לחנות הספורט הקרובה והתחדשו בגופייה חדשה ומחמיאה.
…ותודו, עם כל הבעיות הכרוכות בטיפוח, איזה כייף זה כשאומרים לך: 'את נראית יותר טוב משנראית בגיל 20' ????


תמי ששון– מתחילה הכי לאט שלה ואט אט מאיטה  (ומסיימת בחיוך)

מאיר מירב- כשנשארים על המסלול – לגיל אין גבול!



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג