סובב yes PLANET ירושלים יצא לדרך

היום בבוקר הוזנק אירוע האופניים עם אלפי רוכבים ורוכבות, ילדים ומשפחות אותו הזניק ראש העירייה ניר ברקת
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בשעה 6:30 הזניק ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, את מסלול הרכיבה 50 ק"מ, מסלול אתגרי חדש שנפתח השנה בסובב לבקשת הרוכבים הרבים. אלפי רוכבי אופניים, ביניהם ילדים, משפחות רוכבים חובבים ומקצועיים הגיעו ליהנות מחוויית רכיבה ספורטיבית במסלולי הרכיבה בעיר ירושלים.

סובב ירושלים 2015

פתח באופן רשמי את שבוע ספורט ישראל | צילום: רונן טופלברג

"מרגש לראות אלפי רוכבים מכל הגילאים רוכבים ברחובותיה של ירושלים ונהנים מהעיר" סיפר לכתבנו ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת שהיה בין הרוכבים, "ירושלים מציעה לחובבי הרכיבה את שביל האופניים הגדול והיפה ביותר בישראל העובר באתריה ההיסטוריים והיפים של ירושלים ובפארקים והשטחים הפתוחים הסובבים את העיר".

סובב ירושלים 2015

4 מסלולי רכיבה שונים ברחבי העיר | צילום: רונן טופלברג

זו השנה השלישית שמתקיימת בירושלים אירוע רכיבת האופניים סובב yes PLANET ירושלים, שפתח באופן רשמי את שבוע ספורט ישראל. באירוע הרכיבה התקיימו 4 מסלולי רכיבה: מסלול רכיבה 50 ק"מ, מסלול רכיבה 40 ק"מ, מסלול רכיבה 20 ק"מ שעבר בגן החיות התנ"כי ומסלול רכיבה 10 ק"מ. הרוכבים עברו ברחובות ואתריה המרכזיים והאטרקטיביים של העיר, ביניהם: חומות העיר העתיקה, פארק ירושלים, עמק הארזים, עמק רפאים, עמק מוצא, פארק המסילה, גן החיות התנ"כי ועוד .

במתחם התחנה הראשונה הוקם מתחם הכינוס של הרוכבים, שם נהנו המשתתפים ממתחם אקספו ססגוני שכלל תערוכת אופניים, במה אקטיבית עם מדריכים בכירים, הדרכה וליווי מקצועי ושלל מתחמים חווייתיים.

צילום עמוד הבית: רונן טופלברג


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג