סבב TREK הראשון

מעל 160 רוכבים פתחו את עונת אופני ההרים בסבב TREK הראשון. שנערך ביער משמר העמק בארגון מועדון ccc. תחרות שהתאפיינה בנוכחות גדולה מאד של קהל ורוכבים כאחד, אווירה מצוינת, חמימה ומרגשת, מסלול ומזג אויר בהזמנה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


מעל 160 רוכבים פתחו את עונת אופני ההרים בסבב TREK הראשון. שנערך ביער משמר העמק בארגון מועדון ccc. תחרות שהתאפיינה בנוכחות גדולה מאד של קהל ורוכבים כאחד, אווירה מצוינת, חמימה ומרגשת, מסלול ומזג אויר בהזמנה

מאת:גל צחור


ביום שישי, 11 בפברואר 2011,  נערכה התחרות הראשונה בסבב TREK הראשון. הסבב הינו ניסיון לייצר רצף תחרויות הרים איכותיות ומהנות הפונות ומתאימות לקהל רוכבים רחב. מחד לשפיץ של הפירמידה ומאידך לרוכבים שפשוט אוהבים להתחרות באופני הרים במסלולים מדהימים מגוונים. התחרות פתחה את עונת אופני ההרים של איגוד האופניים והייתה מבחן רציני ראשון לרוכבי ההרים.


שלומי חיימי בדרך לניצחון
צילום :
יוסי ותום צילומים



המסלול המרוץ היה מורכב מסיבובים קצרים אשר כללו עלייה טכנית בתוך סינגל, המוכר לרוכבים ממרוצים קודמים, לאחר מכן הוביל המסלול את הרוכבים לדרך מישורית, אשר שם באו לידי ביטוי טקטיקות. בהמשך הייתה ירידה בסינגל מהיר וכייפי כמעט עד לקו הסיום.


נגה כרם קורעת את יער משמר העמק
צילום : יוסי ותום צילומים


על קו הזינוק ניתן היה לראות חבילה גדולה של רוכבים רעבים לעונה חדשה מלאה בתחרויות, אתגרים ואדרנלין. במקצה מספר 1 הוזנקו רוכבי ורוכבות העלית, רוכבי הפרו והמאסטרס פרו וגם  ג'וניורס בנים ובנות.


נגה כרם ומאמנה עוז דודאי לאחר עוד יום עבודה מוצלח
צילום: גל צחור


כבר בהקפה הראשונה ניתן היה לראות את שלומי חיימי רוכב בבטחה מקדימה.
כמה שניות אחריו התגבשה קבוצת רדיפה שכללה את עידן שפירא ואליעד דניאל (CCC), בן אינהורן  (500 WATT), רועי גולדשטיין ועומר שובי (טים משגב), גיא ניב (TACC). מאחורי קבוצה זו התקבצה חבורה נוספת בה רכבו עודד דנון, דרור פקאץ' ואביב יחזקאל.


אליעד דניאל
צילום : יוסי ותום צילומים



שלומי נראה בשליטה ברוב שלבי המרוץ כשהוא מחזיק את ההובלה המשכנעת אל קו הסיום ומשיג ניצחון ראשון לעונת 2011. קבוצת הרדיפה הראשונה, שרוכביה עשו כל שביכולתם בשביל להגיע לקדמת המרוץ, היו צריכים להסתפק במקומות הנמוכים יותר על הפודיום אותו תפסו אליעד דניאל (שני) ועידן שפירא (שלישי)


עידית שב
צילום : יוסי ותום צילומים




חיימי (במרכז) דניאל (משמאל) ושפירא (מימין) על דוכן המנצחים של סבב טרק הראשון
צילום: גל צחור

רוכבי הנוער רכבו בצורה מצוינת וסיימו בקדמת מקצה העלית כשראשון מסיים בן אינהורן, אחריו מסיים עומר שובי וסוגר את שלישית הפודיום רועי גולדשטיין. בבנות התפתח קרב מעניין בין ארבע בנות, ראשונה, נגה כרם (אלופת ישראל עלית), שתי בנות TNT ,יובל בר זיו ומגאן בלצר הכישרוניות (רוכבות ג'וניורס), ובין  עידית שוב הרופאה הרוכבת מקבוצת CCC. קרב שהסתיים בניצחון של נגה כרם בזמן של 54:04 שהקדימה את עידית בדקה וחמישים שניות.


דור העתיד
צילום גל צחור


דירוג סבב טרק הראשון:
גברים:
1. שלומי חיימי, FOCUS MIG
2. אליעד דניאל,  CCC
3. עידן שפירא, CCC
נשים:
1. נגה כרם, טים משגב
2. עידית שב, CCC
3. יובל בר זיו, TNT

דירוג  הסבב לאחר מרוץ ראשון:

גברים-
1. מקום ראשון שלומי חיימי עם 250 נקודות
2. מקום שני בן איינהורן עם 200 נקודות
3. אליעד דניאל עם 160 נקודות
נשים-
1. נגה כרם 250 נקודות
2. עידית שוב 200 נקודות
3. יובל בר זיו 160 נקודות

תמונות מסבב טרק ה- 1

גל צחור
מאמן ובעלים של מועדון CCC. אלוף ישראל לשעבר במרוץ אופני כביש ובמרתון אופני שטח.

קישורים: אופניים, מרוץ אופניים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג