נקבע סגל נבחרת ישראל לאליפות העולם בשחייה

את הסגל מרכיבים שמונה שחיינים שקבעו את הקריטריונים למשחים האישיים אליהם מצטרפים ארבעה שקבעו את הקריטריון לשליחים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנסטסיה גורבנקו, תשימו עליה את הכסף? | צילום: סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה

נבחרת ישראל לאליפות העולם בשחייה שתיערך ב-25-18 ביוני בבודפשט תמנה 14 שחייניות ושחיינים, כך נקבע על ידי הצוות המקצועי של הנבחרת, בהובלת דייויד מארש ואהוד סגל. את הסגל מרכיבים 8 שקבעו את הקריטריונים למשחים האישיים: אביב ברזלי, אנסטסיה גורבנקו, לאה פולונסקי, גל כהן גרומי, מירון חרותי, דניס לוקטב, מיכאל לייטרובסקי ותומר פרנקל, אליהם מצטרפים 4 שקבעו את הקריטריון לשליחים: דריה גולובטי, דניאל נמיר, בר סולובייצ'יק וכריס פיצ'וגין, ושני שחיינים אולימפיים נוספים אשר בחר הצוות המקצועי לצרף על סמך הישגיהם: איתי גולדפדן ורון פולונסקי.

"העונה הנוכחית בשחייה העולמית היא מורכבת, מכיוון שיש לנו תוך פחות מחודשיים גם אליפות עולם וגם אליפות אירופה", מציין מאמן הנבחרת אהוד סגל, "לשמחתנו, אנחנו שולחים נבחרת איכותית מאוד, שאנחנו מאמינים שתתמודד בצורה טובה ברמה הגבוהה, גם במשחים האישיים וגם בשליחים. בשבוע הבא נצא לתחרות הכנה אחרונה בברצלונה לחידודים אחרונים, אבל הפנים כבר לבודפשט".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג