ניצחון מדהים ושיא ישראלי חדש למארו טפרי במרתון פאקוקה שביפן

סגן אלוף אירופה, שיפר ב-15 שניות את השיא הישראלי אותו קבע רק בפברואר האחרון במרתון סביליה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מארו טפרי מנצח במרתון פאקוקה שביפן

המרתוניסט הבכיר של ישראל מארו טפרי, קבע הבוקר שיא ישראלי חדש במרתון פאקוקה שביפן לאחר שניצח בו וקבע תוצאה של 2:06:43 שע'. סגן אלוף אירופה, שיפר ב-15 שניות את השיא הישראלי אותו קבע רק בפברואר האחרון במרתון סביליה.

טפרי ממשיך להיות עקבי והוא נתן היום עוד תצוגה מרשימה מאוד בזירה הבינלאומית. כזכור שיאן ישראל במרתון סיים באליפות העולם במקום ה-11 בתוצאה 2:07:59 שע' והוא המשך ישיר להישג שלו במשחקים האולימפיים בטוקיו כשסיים במקום ה- 13, תוצאה שמדורגת במיקום הגבוה ביותר במרתון אליפות עולם לגבר או אשה, מאז שאיילה סטאין סיים ב-2007 במקום ה-19.

אם מסכמים עד כה את ההישגים של טפרי צריך להיזכר שרק ב-2015 הוא רץ את מרתון הבכורה שלו וסיים בתוצאה המכובדת 2:19:23 שע'. מאז המרתון ההוא בברלין, הוא שיפר באופן עקבי את שיאו האישי שנה אחרי שנה. ב-2016 הוא רץ מהר יותר בדקה. ב-2017 הוא גילח עוד 20 שניות משיאו. ב-2018 הוא כבר חתך כמעט חמש דקות. ב-2019 הוא קיצץ עוד שלוש דקות. בלתי נמנע לראות כי טפרי משתפר שנה אחרי שנה באופן עקבי כבר שבע שנים ברציפות. היום בפאקוקה שביפן הוא גילח עוד 15 שניות מהשיא הישראלי שהוא כאמור בעצמו קבע וזו עוד לא המילה האחרונה שלו!



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג