ניצחון לאנסטסיה גורבנקו בליגת השחייה הבינלאומית ה-ISL

תצוגה מצוינת לאנסטסיה גורבנקו בליגת השחייה הבינלאומית ה-ISL בנאפולי עם שני שיאים ישראלים חדשים וניצחון ב-200 מעורב אישי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בתחרות השנייה העונה של קבוצתה לוס אנג'לס קרנט, השחיינית הישראלית בת ה-18, שברה שני שיאים ישראליים בליגת השחייה הבינלאומית ה-ISL בנאפול, תוך כ-40 דקות, ב-200 חזה וב-200 מעורב אישי (בריכות 25 מ'), כאשר באחרון היא אף רושמת ניצחון יוקרתי, הראשון שלה העונה והשני בקריירה.

אנסטסיה גורבנקו | צילום: מייק לואיס, לוס אנג'לס קרנט, באדיבות איגוד השחייה

גורבנקו התחילה את התחרות עם ה-200 חזה, משחה בו כבר בשבוע שעבר שברה את השיא הישראלי של עמית עברי. השבוע, היא עשתה זאת שוב, קיזזה 31 מאיות משיאה הקודם והעמידה אותו על 2:19.80 דקות, הישראלית הראשונה בהיסטוריה שיורדת מה-2:20. היא סיימה במקום השלישי במשחה, אחרי שתי אמריקאיות – סגנית האלופה האולימפית לילי קינג ואמילי אסקובדו, וגרפה שש נקודות לקבוצתה.

אך הרגע של גורבנקו היה ב-200 מעורב אישי. הישראלית היתה ראשונה מהזינוק עד הנגיעה, כשהיא לא מביטה לאחור וקובעת תוצאה מהירה במיוחד, 2:05.04 דקות, שיפור של כמעט שנייה (94 מאיות) לשיאה הישראלי שנקבע אשתקד ב-ISL, וגם הזמן המהיר ביותר שנרשם העונה במשחה זה. כבונוס, גורבנקו גם "גנבה" את הנקודות של שלוש השחייניות האחרונות במשחה (ג'קפוט) וצברה 15 נקודות יקרות ל-LA.

לקינוח, זינקה גורבנקו למשחה השליחות 4X100 מעורב, בו שחתה את ה-100 חזה וקבעה 1:04.22, ארבע עשיריות מהר יותר מהתוצאה הטובה ביותר שלה בקריירה. קבוצתה הגיעה במקום הרביעי הכללי. בדירוג הקבוצתי ישנו קרב צמוד בתום היום הראשון כשרק 24 נקודות מפרידות בין המוליכה והאלופה המכהנת קאלי קונדורס עם 266 נקודות ללוס אנג'לס קרנט עם 242.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג