ניצחה באולטרמן: "אני מאוד שמחה שניצחתי, אבל אני מפורקת לגמרי"

אנטונינה רזניקוב עשתה את הלא ייאמן וניצחה בנשים בתחרות הקריטריון לאליפות העולם באולטרמן - זה מה שהיא אמרה לנו לאחר שסיימה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

היום עשתה הטריאתלטית אנטונינה רזניקוב את הבלתי ייאמן וניצחה את תחרות הקריטריון לאליפות העולם באולטרמן. התחרות שנמשכה שלושה ימים הוכרעה למעשה היום (ראשון) בקטע הריצה למרחק 84 ק"מ, בו על רזניקוב היה לצמצמם פער של 14 דקות מהמובילה בנשים פאביה מורמטי האיטלקייה בת ה-27.

אנטונינה והמאמן שלה אבי חיים (מימין) שמלווה אותה בכל התחרויות | צילום: באדיבות אבי חיים

תוואי המסלול של המרתון הכפול שהוזנק השכם בבוקר הורכב ממספר עליות בחלקו הראשון ומסלול שטוח בחלקו השני. רזניקוב הצליחה להוביל בו כמעט לכל אורכו ובעיקר על מורמטי ולגשר על הפער.

"תודה רבה לכל מי שעקב אחריי", אמרה לשוונג בתום התחרות הקשה, "זה הכל בזכותכם אתם עזרתם לי להגיע לכאן, תודה רבה לכם. תודה לכל מי שתמך אני מייצגת את כל המדינה ואני גאה שאני ישראלית. היתה לי תחרות לא קלה וביום הראשון בשחייה היה לי קר בגלל הטמפרטורה הנמוכה של המים שהגיעה ל-12 מעלות. כשיצאתי לרכיבה הצלחתי ליהנות מהדרך היפה וגם ביום השני של הרכיבה הצלחתי לצמצם את הפער לכדי 14 דקות ביני לבין פאביה מורמטי המתחרה העיקרית שלי. אבל היום בריצה לקחתי את ההובלה וניצחתי. אני מאוד שמחה על זה".

ביום שישי כאמור זינקה רזניקוב לתחרות באורלנדו שבפלורידה לתחרות הקריטריון שנמשכת שלושה ימים וכוללת שחייה באגם למרחק 10 ק"מ, רכיבה של 420 ק"מ וריצה של 84 ק"מ. בתום היום הראשון לאחר קטע השחייה וקטע הרכיבה של ה-144 ק"מ דורגה רזניקוב במקום השלישי הכללי ובמקום השני בקרב הנשים. אם נפרק את הזמנים שלה נראה שאת קטע השחייה היא סיימה בזמן של 3:09:09 שע' ואת קטע הרכיבה עברה בזמן של 4:17:43 שע'. סך הכל הזמן המצטבר שלה ביום הראשון היה 7:26:52 שע'.

בסיום קטע הרכיבה לאחר 420 ק"מ במצטבר | צילום: אבי חיים

קטע הרכיבה באולטרמן נפרש על פני יומיים כאשר ביום השני הוא באורך 275 ק"מ. הרכיבה היא על כבישי פלורידה הפתוחים כאשר התנועה מתנהלת כסדרה ויש חובה להישמע לרמזורים. את היום השני (שבת) סיימה רזניקוב במקום הרביעי הכללי ובמקום השני בקרב הנשים. את קטע הרכיבה ביום השני סיימה רזניקוב בזמן של 8:22:00 שע' והזמן המצטבר שלה לאחר שני ימי התחרות הוא 15:54:52 שע'.

"המים היו קרים מדי עבורי" | צילום: אבי חיים

המתחרה העיקרית של רזניקוב היתה לכל אורך התחרות מורמטי האיטלקייה שנחשבת לשחיינית עילית במים פתוחים, מה שאיפשר לה לסיים את השחייה בזמן מצוין של 2:50:20 שע'. את הרכיבה של היום השני היא סיימה בזמן של 8:21:31 שע' – 29 שניות בלבד מהיר יותר מרזניקוב. הזמן המצטבר שלה לאחר שני ימי התחרות הוא 15:40:33 שע'. אך את התחרות ניצחה רזניקוב בזכות הריצה שלה במרתון הכפול העניק לה פער גדול מרמוטי והיא הותירה אותה הרחק מאחור.

רזניקוב סיימה את התחרות בזמן של 23:24:51 שע' כאשר את הריצה למרחק 84 ק"מ סיימה בזמן של 7:29:59 שע'. את תחרות הקריטריון ניצח ג'ף פג'פר שהוביל באופן עקבי כל התחרות בזמן של 21:40:25 שע'.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג