נינה פקרמן – באליפות העולם דרג ב

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:-

אישה בת 26 העובדת במשרה מלאה וחצי, מטופלת בכלב אמסטף בן 4 בשם בולי, ללא תמיכה משפחתית כלכלית או אחרת מייצגת את מדינת ישראל וספורט האופניים, ומסיימת את אליפות העולם במקום ה – 25 .

תשאלו את עצמכם : האם אנו מסוגלים לכך ?
ואשאל אתכם : האם אתם בנויים לכך ?

קשה להבין כיצד בזמן כה קצר הצליחה רוכבת אחת בת 26, להגיע למקום אשר רק רוכב אחד מישראל הצליח להגיע אליו באליפות עולם כל שהיא – מקום 25 בעולם במרוץ הכביש.


מייצגת את ישראל – ללא תמיכה כלכלית בכלל

נינה פקרמן החלה להתאמן באופן מעשי רק 6 חודשים לפני האליפות, ללא ניסיון בין-לאומי כלל, עם 5 זינוקים למרוצי כביש בארץ, נפילה ודריסה שבוע לפני הזינוק לאליפות העולם, באליפות ישראל שם הגיעה מקום שישי ואחרון!

לדברי מאמנה (נתי ים) מקום 25 באליפות העולם יחד עם החלפת נקר בגלגל הקדמי, מהווה רק נדבך ראשון בדרך, לכל רוכבת או רוכב המעונין בהישגים בין לאומיים בתחום האופניים. להרבה רוכבים לסיים את אליפות העולם יהווה בדרך כלל הישג לכל החיים.
נינה מדגימה כי נחישות דבקות במטרה ורצון לנצח הם אבני היסוד לספורטאי הישגי.

היציאה מהארץ 5 ימים לפני התחרות הייתה גרועה מכל הבחינות :
נינה היתה חבולה פיזית ומנטאלית מאליפות ישראל, כל ציוד התחרות הושאל מאנשים שונים, ללא כיוון והתאמה בימים שלפני התחרות, עקב הבטחות שלא קוימו.
למזלה דאגה נינה לתורמים פרטיים אשר מימנו גם את נסיעת המאמן באופן מלא, דבר שהפחית משמעותית את הלחצים .

המסלול תוכנן בסמיכות למרכז ה- UCI בשוויץ, כך שחברי הנבחרת זכו להכיר את הנפשות המרכזיות והפעילות המגוונת במרכז.


עם חברי נבחרת – צחי בוייגןף דורון אמיץ

בוקר יום שבת, בו התקיימו מרוצי "נגד-השעון" אחה"צ, הוקדש לתרגול מלא כולל זמן תחרות, ללימוד שטח הזינוק וההאכלה, תרגול כל האלמנטים הקשורים במרוץ כביש מסוג זה – האכלה, תקלות צבע הבקבוקים ועוד, מעבר על תזונת המרוץ וחלוקת המים במהלך התחרות.

08:00 הקרון של שימאנו נפתח וב- 08:15 האופניים (בהילוכי קומפאניולו) היו עם שרשרת שימאנו חדשה ומכוונים לתחרות.
מאותו רגע נינה הייתה מרוכזת בהליך של "כניסה" לתחרות ומעבר על הדגשים והנהלים אשר עוברים על הרוכב בעת תחרות כביש.

התחרות החלה בהקפה "מנהלתית" של דבוקת הבנות כאשר הקבוצות החזקות ומרובות הרוכבות ממרפקות את מיקומן מקדימה.
בהקפה השניה החלו התקפות החלטיות של האוסטריות והאיריות עד שהסיניות (השוהות כבר שנתיים באירופה) החליטו לשים קץ למשחק ובהקפה השלישית ברחה לין מייפאנג (מנצחת "הנגד-שעון") ויותר לא נראתה על ידי הדבוקה, ועוד ארבע חברותיה שולטות בקצב של חבורת החוד.
קצת אחרי הבריחה בהקפה השלישית התפנצ'ר לנינה הגלגל והיא ונשרה מחבורת החוד. רכב הסיוע הניטראלי החליף לה את הגלגל ולא נותר לה אלא "לקזז" את הפסד הזמן לאורך 2 ההקפות האחרונות.


סיימה רק במקום ה-25

תחושת ההחמצה הייתה גדולה בסיום , אך זה ללא ספק נותרה ההרגשה כי הדרך היא נכונה וגם החומר הוא מהזן הנכון.
כרגע יש להתמקד במטרות הבאות ובהשגת האמצעים להמשך הדרך.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג