נועם ממו ואביב לוי נבחרו לשגרירי המותג ASICS ישראל

אסיקס תיתן חסות ותהיה המלבישה הספורטיבית הרשמית של האתלט בן ה-17 והטריאתלטית בן ה-20, שנחשבים שניהם ככישרונות גדולים בתחומם ומכוונים למשחקים האולימפיים בלוס אנג'לס 2028 (בשיתוף ASICS)
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נועם ממו ואביב לוי | צילום: דיקלה שי

האתלט נועם ממו, והטריאתלטית אביב לוי נבחרו לשגרירי המותג ASICS ישראל, כך הודיע היום (שלישי) המותג. ממו בן ה-17 מהפועל עמק חפר ונבחרת ישראל נחשב לאחד הכישרונות הגדולים באתלטיקה הישראלית ומסומן כפוטנציאל אולימפי ללוס אנג'לס 2028 כאשר יהיה רק בן 22 . לוי בת ה-20 היא הטריאתלטית הבכירה של ישראל מקבוצת XTRIM , המסומנת גם היא למשחקים האולימפיים בלוס אנג'לס ואלופת ישראל המכהנת הן במרחק האולימפי והן בספרינט.

ממו ולוי מצטרפים לנבחרת של ASICS הכוללת את הספורטאים המקצועיים המובילים בארץ ביניהם שיאן ישראל במרתון גשאו איילה ממכבי ת"א, שיאן ישראל בריצה ל-10,000 מטר טדסה גטהון מהפועל עמק חפר והמרתוניסט האולימפי איימרו עלמיה מהפועל אתלטי אורן כפר סבא. ASICS, חברת נעלי הספורט וביגוד ספורט מקצועי, תעניק חסות ותהיה המלבישה הספורטיבית הרשמית של שני הספורטאים, אשר ילבשו את בגדי הריצה וינעלו את נעלי הריצה של המותג בתחרויות ובאימונים. בגדי ונעלי ASICS יהיו הפריטים הרשמיים של ממו ולוי באירועים השונים.

נועם ממו | צילום: דיקלה שי

עבור ממו, המטרה העיקרית השנה היא אליפות העולם לנוער עד גיל 20 שתיערך בלימה (פרו), שם ירוץ במקצה 800 מטר. בין הישגיו הבולטים: שיאן ישראל לקדטים U18 ולנוער U20 ב-400 ו-800 מטר, סגן אלוף אירופה עד גיל 18 ב-800 מטר, אלוף הפסטיבל האולימפי האירופי לקדטים ב-400 מטר, מקום 9 באירופה עד גיל 20 ב-400 מטר ואלוף ישראל לבוגרים ב-400 ו-800 מטר. בנוסף, ממו מתוכנן לצאת למחנות אימון בתנאי גובה ולהתאמן במרכזי האימון העולמיים של ASICS.

הטריאתלטית הבכירה של ישראל אביב לוי (20), ילידת שימשית, חולמת להיות האישה הראשונה בישראל שתייצג את ישראל במשחקים האולימפיים. לוי סיימה את שנת 2023 במקום ה-213 בדירוג האולימפי ובמקום ה-260 בדירוג העולמי עם שאיפה לשפר את הדירוג העולמי והאולימפי למקום ה-180 ולהיות דומיננטית יותר ברמה האירופיית. לוי השתתפה בשנת 2023 בשמונה תחרויות בינלאומיות, לראשונה בקטגוריית הבוגרות.

אביב לוי | צילום: דיקלה שי

לרגל שיתוף הפעולה התייצבו ממו ולוי לצילומים בחנות הדגל החדשנית של ASICS בנמל תל אביב, פרט לחנות זו בארץ ישנן רק עוד 4 חנויות בקונספט זהה ברחבי העולם.

טוביאס ליבנה, מנכ"ל משותף ברשת אוריג'ינלס, יבואנית ASICS בישראל אמר במעמד חתימת ההסכם בין הצדדים : "אנו שמחים על הצטרפותם של אתלט נבחרת ישראל נועם ממו והטריאתלטית הבכירה של ישראל אביב לוי למותג ASICS ישראל. הבחירה בנועם ואביב היא טבעית ונכונה לערכי המותג, ואנחנו מתרגשים לקחת חלק במסע שלהם להשגת המטרות שהציבו לעצמם".

נועם ממו אמר עם חתימת ההסכם: "בחרתי לחתום על החוזה המקצועי הראשון שלי עם ASICS מכיוון שאני רואה מותג מוביל באתלטיקה העולמית שתומך בספורטאים ברמה עולמית, באירועי הספורט הגדולים, ומותג שמפתח מוצרי קצה שבעזרתם ימצא את הפוטנציאל שלי".

טוביאס ליבנה ונועם ממו |צילום שני צוויג

אביב לוי אמרה עם חתימת ההסכם: "אני שמחה מאד להצטרף לחבורת ספורטאי העל בהם תומכת ASICS בארץ ובעולם. הבחירה בי והאמון הגדול שנותנים בי החברה מפרגנים לי מאד. אני אוהבת את הביגוד ונעלי הריצה של ASICS ומקווה לשיתוף פעולה פורה בין הצדדים לשביעות רצון שני הצדדים".

המותג ASICS החל את דרכו ביפן ומייצר מזה שנים מוצרי איכות מבוססי טכנולוגיות מתקדמות תוך חשיבה מתמדת על הצורך של לקוחותיה. המקצועיות של ASICS מתחילה במרכז המחקר הייחודי שלה ביפן, העוסק בלימוד מעמיק של גוף האדם ובמחקר וניתוח של חומרים שונים המשמשים לייצור מתקדם של מוצרי ספורט לגברים, נשים וילדים. ספורטאים מקצועיים וחובבים, מצליחים עובדתית לשפר את ביצועיהם ולהגיע לרמה גבוהה של הישגים בזכות נוחות ואיכות בלתי מתפשרת. כיום, המותג הבינלאומי מייצר נעלי ספורט לנשים, נעלי ספורט לגברים ונעלי ספורט לילדים המתאימים לצרכיהם השונים ולסוגי הספורט השונים תוך המשך של מחקר ופיתוח ומתוך שאיפה להמשיך ולהוביל בתחום הספורט.

 


 

הכתבה בשיתוף ASICS



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג