נהדרת: מקום 7 לאנטונינה רזניקוב באליפות העולם בדואתלון למרחקים ארוכים

הישראלית התאוששה לחלוטין מההתמוטטות בצרפת ורשמה הישג נאה בתחרות הקשה והיוקרתית בשווייץ: "גאה בעצמי שאני מתחרה עם יריבות צעירות וחזקות ומרגישה בנוח עם עצמי. מאוד מרוצה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנטונינה רזניקוב בטקס הסיום של אליפות העולם בדואתלון | צילום: אבי חיים

אנטונינה רזניקוב הוכיחה ביום ראשון פעם נוספת את העוצמה האדירה שיש לה בכל הנוגע לתחרויות המרחקים הארוכים. הפעם, היא עשתה זאת באליפות העולם בדואתלון למרחקים ארוכים בשווייץ, המכונה "פאוור-מן" כאשר סיימה במקום השביעי במקצה העלית האיכותי.

מדובר בתחרות בה מתחילים המשתתפים והמשתתפות בריצה של 10.51 ק"מ, עוברים לרכיבה של 147.3 ק"מ
ולאחר מכן שוב חוזרים לריצה, של 27 ק"מ עד לקו הסיום. תוואי השטח כולל לא מעט עליות וירידות, בעיקר ברכיבה, שם ישנו טיפוס של כ-1,000 מטר בכל אחת משלוש ההקפות של המסלול, אך זה כמובן לא מפחיד את אלופת הישראמן המכהנת.

אנטונינה רזניקוב באליפות העולם בדואתלון | צילום: אבי חיים

כזכור, פחות משלושה שבועות לפני התחרות בשווייץ, התמוטטה רזניקוב במהלך תחרות איש הברזל הקשוחה "אמברנמן" בצרפת, קילומטרים ספורים לקו הסיום, אולם כעת הוכיחה כי התאוששה לחלוטין ורשמה הישג מכובד ביותר. היא דורגה שביעית כבר בסיום הריצה הראשונה, רשמה את זמן הרכיבה החמישי בטיבו בתחרות כולה וסיימה עם זמן של 7:20:52 שעות.

יש לציין כי רזניקוב בת ה-41 הייתה גם המבוגרת ביותר מבין המזנקות למקצה העילית. המנצחת, מרלה ברונה הגרמנייה, היא בת 29 וניצחה עם זמן של 6:45:03 שעות, 3:31 דקות לפני מלאני מאורר השווייצרית, כשמי שהשלימה את תמונת הפודיום הייתה לוטה קלאס הלבגית עם 6:53:47 שעות.

אנטונינה רזניקוב רגע לפני אליפות העולם בדואתלון | צילום: אבי חיים

מאמנה של אנטונינה, אבי חיים, סיפר לשוונג בסיום: "מאחר ויש הרבה עליות גם בריצות וגם ברכיבה כשהכבישים פתוחים וצריך להשתלב בתנועה. לאנטונינה התחרות הייתה עם הרבה חששות ולכן הייתה שמרנית אבל השתלם. החוויה הייתה טובה ועדין זה מקום מכובד לאליפות עולם".

רזניקוב עצמה שיתפה: "דואטלון למרחק הארוך זה אחד הקשים, אני מאוד מרוצה שסיימתי בלי תקלות בגוף, בלי טראומה מנטלית, באתי להתחרות, הרגשתי שאני עושה את זה בגלל שאני אוהבת להתחרות ועושה הכי טוב שאני יכולה לאותו יום. מתחרות צעירות וחזקות, רמה מאוד גבוהה, אני גאה בעצמי שאני מתחרה איתן ומרגישה בנוח עם עצמי. תודה לכולם שעדיין יש לכם סבלנות בשבילי וכל מי שתומך שאני אוכל להתחרות עם דגל ישראל".

אנטונינה רזניקוב בטקס הסיום של אליפות העולם בדואתלון | צילום: אבי חיים

עוד הוסיפה: "האווירה בתחרות הייתה נהדרת, המארגנים אמרו לנו שזה כבוד גדול בשבילם שאנחנו החלטנו להתחרות כאן. הארגון ברמה מאוד גבוהה עם הרבה יחס וכבוד לכול מתחרה. יש לי לא מעט תירוצים וסיפורים לגבי התוצאה שלי אבל זה חלק מתהליך. אני מקווה שאני יכולה להיות יותר טובה, זה לא בא בחינם, צריך לעבוד הרבה. יש לי מאמן אבי חיים, בן אדם זהב, הוא מבין את הראש שלי, ראש של ספורטאית, מבין את האכזבות של, יודע מה אני צריכה כדי להיות יותר טובה ומאושרת, ודואג להכל, תודה אבי".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג