נבחרת ישראל עלתה שני שלבים בדרוג בדרך לאולימפיאדה

נבחרת ישראל באופני הרים הצליחה לעלות שני שלבים בדירוג העולמי והיא נמצאת כעת לפני אנגליה וקולומביה, כל זאת בזכות נצחונו של שלומי חיימי בתחרת בדרום אפריקה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אתמול (שלישי 14.4) פורסם הדירוג האולימפי של ה-UCI, איגוד האופניים העולמי, ונבחרת ישראל עלתה למקום ה-21. 23 המדינות הראשונות בתום הקמפיין במאי 2016 ישלחו נציג למשחקים האולימפיים בריו.

שלומי חיימי מנצח דרום אפריקה צילום באדיבות שלומי חיימי

שלומי חיימי מנצח תחרות אופני הרים בדרום אפריקה | צילום: באדיבות שלומי חיימי

נבחרת ישראל עלתה שני שלבים בדירוג בזכות ניצחונו של שלומי חיימי בתחרות בדרום אפריקה בתחילת החודש. ישראל מקדימה כעת את בריטניה וקולומביה. חיימי עצמו עלה למקום ה-47 בדירוג האישי. את השלישייה המרכיבה את דירוג הנבחרת משלימים גיא ניב המדורג 121 בעולם ורותם ישי המדורג 126 בעולם.

ביום שישי ישתתפו חיימי וניב במרוץ חיפה הבינלאומי המתקיים זו השנה ה-7 ברציפות. התחרות מאורגנת על ידי איגוד האופניים ועיריית חיפה על המסלול שאירח בשנת 2010 את אליפות אירופה. השנה התחרות מדורגת ברמה C1 המעניקה ניקוד חשוב לדירוג האולימפי. צפויים להשתתף רוכבים ורוכבות מרומניה, לוקסמבורג, סרביה ומדינות נוספות שיגיעו במטרה לצבור ניקוד בדרך לאולימפיאדה בריו.

זינוק מקצה העילית בשעה 12:00 סמוך למועדון כדורת הדשא ברחוב צביה ויצחק. רותם ישי יתחרה בארה"ב בתחרות סי אוטר ברמה C3 בקליפורניה.

דירוג הנשים טרם התעדכן נכון לשעה זו והוא צפוי להתעדכן בקרוב.


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג