נבחרת ישראל נחתה בקאזאן לקראת גביע העולם ואליפות אירופה

נבחרת ישראל בשחייה ובהם גם אנסטסיה גורבנקו ויעקב טומרקין נחתו בקאזאן לקראת פתיחת התחרויות בבריכות קצרות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

נבחרת ישראל בשחייה נחתה בקאזאן לקראת פתיחת תחרויות גביע העולם מחר (חמישי) ואליפות אירופה בבריכות קצרות שתחל מיד לאחר מכן ביום שלישי באותו מקום. הנבחרת כוללת את: יעקב טומרקין, אנסטסיה גורבנקו, דניס לוקטב, כריס פיצ'וגין, דריה גולובטי, אדם מראענה, דוד גרצ'יק, איתן בן שטרית, שרון שטיימן ואופיר רכאח, כאשר טומרקין יתחרה בגביע העולם בלבד ואילו גורבנקו תצטרף לנבחרת לאליפות אירופה בלבד.

המנהל הספורטיבי של איגוד השחייה אהוד סגל מסר לקראת התחרות: "הנבחרת שלנו מורכבת בעיקר משחיינים צעירים, עבורם המטרה היא בעיקר להתנסות בתחרות בוגרים בינלאומית ברמה גבוהה, וכן כמה שחיינים יותר מנוסים, עבורם אלו תחרויות הכנה לאליפות העולם בבריכות קצרות באבו דאבי באמצע דצמבר וכן לקראת המשימות הגדולות של הקיץ. אנחנו מתרגשים לראות מה השחיינים יכולים להוציא ולבצע אחרי תחילת העונה הזאת".

צילום: באדיבות איגוד השחייה

עוד ציין סגל כי עבור יעקב טומרקין זו התחרות הרביעית בסבב ועד כה הוא זכה ב-11 מדליות והמטרה היא לסיים את הסבב כשהוא טופ 10 בניקוד המצטבר, הישג שיכול להיות גדול מאוד בשבילו ובשבילנו, כמו כן הוסיף: "אנסטסיה גורבנקו מגיעה למחצית השנייה של אליפות אירופה ומשם תמשיך להתחרות בשלב חצי הגמר של ליגת ה-ISL. בנוסף יש לנו את כריס פיצ'וגין שפתח מצוין את העונה ואנחנו מאמינים שיכול לשחות מאוד מהר עכשיו. אני מקווה שאנחנו נתחיל את המחזור האולימפי לקראת פאריס 2024 ברגל ימין ואני מאמין ביכולת של הצוות ושל השחיינים לבוא ולהצליח".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג