נבחרת ישראל נחתה באבו דאבי לקראת אליפות העולם

הנבחרת הגיעה לאבו דאבי לאליפות העולם בשחייה בבריכות קצרות שתחל כבר מחר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

נבחרת ישראל בשחייה נחתה באבו דאבי לקראת אליפות העולם בשחייה בבריכות קצרות שתחל מחר (רביעי). הנבחרת מונה שבעה שחיינים: איתן בן שטרית, אנסטסיה גורבנקו, יעקב טומרקין, דניס לוקטב, מיכאל לייטרובסקי, כריס פיצ׳וגין ומתן רודיטי.

אל השבעה מצטרף גם עדו גל, אשר ישתתף מחר יחד עם רודיטי במשחה ל-10 ק"מ במים פתוחים במסגרת גמר הסבב העולמי. את הנבחרת מובילים המאמנים אהוד סגל ואמיר עופר, כאשר בצוות לסבב העולמי גם המאמן פאבל פסין (הפועל כפ"ס בית ברל) מצטרף כמאמן נלווה. מנכ"ל האיגוד, אמיר טיטו, יתפקד כראש המשלחת ומנהל הנבחרת.

הנבחרת והמעטפת | צילום: באדיבות איגוד השחייה

אהוד סגל מסר לקראת התחרות: "בעקבות הקורונה ודחיית שלל תחרויות, העונה הנוכחית היא מורכבת יותר ועמוסה בתחרויות בינלאומיות. המטרה העיקרית שלנו בתחרות הזו היא צבירת ניסיון תחרותי ברמה עולמית ובדיקה באיזה כושר השחיינים נמצאים לקראת תחרויות המטרה בבריכות הארוכות בקיץ. זו גם הזדמנות בשבילנו לנסות עם השחיינים דברים חדשים ושונים קצת, וכך מתן רודיטי למשל שוחה גם שתי תחרויות 10 ק"מ וגם 1,500 בבריכה תוך כשבוע, מה שלא עשה מעולם, וגם אנסטסיה גורבנקו תשחה משחים שהיא אולי פחות מתחרה בהם ברמות האלו בדרך כלל".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג