נבחרת ישראל באופני הרים עלתה למקום ה-18 בעולם

שבעה חודשים לפני תום הקמפיין האולימפי, סיכוייה של נבחרת ישראל להשיג את הקריטריון הבינלאומי ולשלוח רוכב ישראלי ראשון לאולימפיאדה בריו בשנה הבאה נראים טוב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

נבחרת הגברים של ישראל באופני הרים עלתה למקום ה-18 בדירוג האולימפי שפירסם אתמול (שלישי) ה-UCI, איגוד האופניים הבינלאומי. שבעה חודשים לפני תום הקמפיין האולימפי בסוף מאי 2016, סיכוייה של נבחרת ישראל להשיג את הקריטריון הבינלאומי ולשלוח רוכב ישראלי ראשון לאולימפיאדה בריו בשנה הבאה נראים טוב. 23 המדינות הראשונות בדירוג האולימפי במועד זה ישלחו נציג לאולימפיאדה.

68842.1

סיכוייה של נבחרת ישראל להשיג את הקריטריון הבינלאומי נראים טוב. שלומי חיימי, רותם ישי וגיא ניב | צילום: איגוד האופניים

עוד כתבות אופניים
כך תטפלו בשרשרת האופניים שלכם בעצמכם
איך מחליפים פנימית בלי לשבור את הראש?
צ פ ו || 6 מסלולי הרכיבה הכי יפים בארץ

הדירוג מסכם את הניקוד שצברה כל נבחרת מאז תחילת הקמפיין האולימפי ב-25 במאי 2014. הניקוד הרב שצברו רוכבי הנבחרת במהלך ספטמבר ואוקטובר בתחרויות בינלאומיות העלה את הנבחרת 4 מקומות בדירוג. הנבחרת עלתה מהמקום ה-22 למקום ה-18 לאחר שעקפה את נבחרות ניו זילנד, שוודיה, יפן ובריטניה. הנבחרת צברה 2,169 נקודות, ויש לה יתרון של מעל 400 נקודות על פני יוון במקום ה-24, פער שעליו על הנבחרת לשמור כדי להבטיח את השגת הקריטריון הבינלאומי.

בדירוג האישי, שלומי חיימי עלה למקום ה-26 בעולם, דירוג השיא של רוכב ישראלי עד כה. רותם ישי עלה למקום ה-80 (קפיצה של 30 מקומות), גיא ניב מדורג 105, וגיא זסלר 136. עד סוף השנה לא צפויים שינויים משמעותיים בדירוג, והמאבק יתחדש בחודשים הראשונים של 2016.

בנשים, הנבחרת מדורגת במקום ה-28 בדירוג האולימפי. נגה כורם עלתה למקום ה-60 בדירוג העולמי האישי (קפיצה של 35 מקומות), רותם גפינוביץ' ירדה למקום ה-75 ומגאן בלצר מדורגת 76.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג