נבחרת ישראל באופני הרים, עדכון מבלגיה

נבחרת ישראל באופני שטח יצאה לתחרות בבלגיה.עוד דודאי, מאמן הנבחרת, מעדכן מהשטח
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


נבחרת ישראל באופני שטח יצאה לתחרות בבלגיה.עוד דודאי, מאמן הנבחרת, מעדכן מהשטח

מאת:עוז דודאי- מאמן נבחרת ישראל באופני שטח


רוכבי הנבחרת נחתו ביום שלישי בבוקר בשדה התעופה בבריסל ומשם המשיכו לכיוון הכפר LA PETITE TAILLES  אשר נמצא בארדנים הבלגים ומרוחק  כ- 13 ק"מ מהופאליז, העיירה בה תתקיים התחרות. לאחר מנוחה קצרה הורכבו האופניים והרוכבים יצאו לסובב רגליים מעט על מנת להתאושש מהטיסה.

יום רביעי 27.4.2011

היום יצאו הרוכבים להופאליז לאימון בוקר, קבוצתי, על המסלול אשר כלל הקפה זורמת והקפה בה עצרו הרוכבים למתן דגשים טכניים. האימון שהוגדר כאימון טכני בעצימות קלה הפגיש אותם לראשונה עם המסלול אשר בנוי עם אופי ושיפועים של רכבת הרים בלונה פארק וכולל הכול פרט למישורים.


התארגנות לאחר הגעה
צילום: איגוד האופניים


בהקפה הראשונה נראו רוב הרוכבים, אשר להם זו הפעם הראשונה כאן, מעט המומים מכמות, אורך ושיפועי הקירות. אך לאט לאט היה ניכר שהחברה' שלנו מתחילים ליהנות וזורמים יפה על המסלול התובעני.


נבחרת ישראל בבלגיה
צילום: איגוד האופניים


לאחר ארוחת צהריים ומנוחה קצרה יצאו הרוכבים לאימונים אישיים על המסלול.
העיירה הפסטורלית נערכת לקראת התחרות שתחל בשבת עם זינוק מקצי הג'וניורס, לאחר למעלה מחודש בו לא ירד גשם, חזר היום מזג האוויר לאופיו האירופאי והטמפרטורות צנחו וגשם החל לרדת.

יום חמישי 28.4.2011

זה תמיד כיף לראות את העיירה מתעוררת לקראת התחרות, הדוכנים והסככות מוקמים, הרחובות והמסלול מתחילים להתמלא ברוכבים, הסרטים שמסמנים את המסלול והבאנרים מכל עבר ויחד איתם מפלס ההתרגשות מתחיל לעלות.


"העיירה מתעוררת לקראת התחרות"
צילום: איגוד האופניים

לאחר יומיים של גשם המסלול הפך חלק ובוצי מאוד, דבר זה נותן לרוכבינו הצעירים שיעור חשוב נוסף ברכיבה בתנאים אירופאיים, הירידות והעליות הופכות למאתגרות עוד יותר והקווים נבדקים מחדש ומשתנים בהתאם לתנאים אשר משתנים מידי הקפה.


כך נראות האופניים לאחר אימון על המסלול הבוצי
צילום: איגוד האופניים

עבור רוב הרוכבים היום הזה הוא יום אימונים קל ומוקדש להיכרות סופית עם המסלול, להכנת הציוד ולמנוחה לקראת הדבר האמיתי.

לפרטים נוספים- אתר התחרות



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג