נבחרות ישראל בשייט הבטיחו ארבעה כרטיסים לפריז 2024

אחרי הכרטיס שהשיגו לסרי וחסון ב-470, גם נבחרות גלישת הרוח לגברים ולנשים הבטיחו כרטיס אולימפי לישראל באליפות העולם, וכן נבחרת הקייט לנשים. חמש גולשות וגולש ישראלי יתמודדו על המדליות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יואב עומר | צילום: Sailing Energy

נבחרות ישראל בגלישת רוח נשים וגברים וקייט נשים הבטיחו אמש (שישי) שלוש קווטות למשחקים האולימפיים פריז 2024, שמתווספות לקווטה שהשיגו צוות ה-470 שלשום.

הרוח לא האירה פנים היום באליפות העולם בהאג ולאחר מספר שעות המתנה נאלצו המארגנים לבטל את יום השיוטים, דבר שקיבע את תוצאות אתמול והבטיח כי ארבע חברות נבחרת ישראל בגלישת רוח (IQ פויל) יתחרו היום על מדליות באליפות, לאחר שהבטיחו את הכרטיס הישראלי לפריז בדגם.

לכתבות נוספות בנושא:
אל' העולם בשייט: חסון ולסרי ניצחו את שיוט המדליות, נבחרת הנשים שולטת בגלישת הרוח
ניתאי חסון ונועה לסרי השיגו את הכרטיס למשחקים האולימפיים בפריז
אליפות העולם בשייט: צוקרמן נפצעה ופונתה לבי"ח, נבחרות הגלישה ממשיכות לבלוט

שחר טיבי וקטי ספיצ'קוב הבטיחו את הכרטיס הישיר לחצי גמר האליפות, מאחר וסיימו במקומות השני והשלישי. השתיים ימתינו לשתי נציגות נוספות, שיתחרו ברבע גמר התחרות, שרון קנטור ותמר שטיינברג, שינסו לזכות בשני המקומות הראשונים על מנת להעפיל לחצי. הגולשות שיגיעו בשני המקומות הראשונים בחצי הגמר יעלו לפגוש את אמה ווילסון הבריטית, שקיבלה את הכרטיס הישיר לגמר.

שחר טיבי | צילום: Sailing Energy

גם בגברים יהיה נציג ברבע גמר שיוטי המדליות, כיוון שיואב עומר סיים את המוקדמות במקום החמישי. עומר ינסה להיות אחד משני המובילים ברבע הגמר ובחצי הגמר על מנת להעפיל לגמר ולהבטיח לעצמו מדליה. ההישג הזה הבטיח גם הוא קווטה ישראלית לפריז 2024.

בקייט פויל נבחרת הנשים לא תעמיד נציגה בשיוטי המדליות, כיוון שמיה אשכנזי וגל צוקרמן סיימו במקומות 12, ו-13, אך בהישג הזה הבטיחו את הקווטה הישראלית גם בדגם הקייט נשים. בקייט גברים דור זרקה בתחרות מצויינת מסיים במקום 16,אך מחוץ לשיוטי המדליות וללא קווטה לפריז. זרקה קיווה להתחרות היום על מנת לשפר את מיקומו ולהשיג את הקווטה גם בקייט גברים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אם אתה יותר מפחד להפסיד מאשר נרגש לנצח, אז זו הדרך הלא נכונה לגשת לתחרות", קייט קמפבל, שחיינית, אלופה אולימפית ושיאנית עולם


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג