מתלבטים? כל הסיבות בגללן כדאי להתאמן לצ'אלנג' ישראמן כחלק מקבוצה

מהבטיחות, דרך האווירה ועד הניסיון המקצועי: מאמן קבוצת MyWay אריאל הלר מפרט את כל הסיבות שכדאי לכם להצטרף, וגם עם מבצע מיוחד לנרשמים למקצים השונים בצ'אלנג' ישראמן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קבוצת MyWay באימון ריצה | צילום: פרטי

תאמינו או לא, החלק הקשה כבר מאחוריכם – ההחלטה להירשם לתחרות הצ'אלנג' ישראמן, על כל המשתמע מכך. ההבנה שצריך מעכשיו להיכנס לשגרת אימונים מחייבת, גם כשקר בחוץ ויורד גשם, גם כשעייפים והגוף כואב.
אז החלטתם, ועכשיו הגיע הזמן לבצע.

השאלות כבר מנקרות בראש, כמה שעות אימון אני צריך לעשות בשבוע, איך הן מתחלקות בין כל המקצועות – שחייה, רכיבה וריצה. מה לאכול, לפני, תוך כדי האימון ואחריו. לנוח יום בשבוע? איך לנהל את התחרות, באילו עצימויות לרכוב ולרוץ, איך רצים בירידה ומה לובשים כשקר בהרי אילת למעלה. ובכלל – מבנה האימון, יותר אינטרוולים? יותר לאט וארוך? לקחת תכנית אימונים מהאינטרנט? או להתאמן עם קבוצה?

התשובות אף פעם לא חד משמעיות, כל מאמן והגישה שלו, כל מתחרה והמטרה האישית שלו. העיקר לסיים או לקבוע תוצאת שיא? לכל גישה ומטרה קיימות דרכים רבות להתאמן אליהן. קיים גם השיקול הכלכלי, קבוצה ותוכנית עולים כסף, תכנית מהאינטרנט פחות. איזה ציוד, האם לשדרג את הגלגלים? מחשבון רכיבה, מד וואטים, קסדת נג"ש… מיליון שאלות עם מיליון דעות ופתרונות מכל קשת הצבעים.

ההמלצה הראשונה שלי, כמי שייסד ומאמן בקבוצת הטריאתלון MyWay, היא שאת המסע הזה כדאי לעשות יחד, בקבוצה. היתרונות של מסגרת קבוצתית מקצועית הם אדירים, וזה מוכיח את עצמו בכל פעם מחדש.

קבלו חמישה יתרונות של אימונים בקבוצת טריאתלון מניסיוננו ב-MyWay
1.האווירה החברתית – מפגש עם אנשים כמוך, עם זיקה לספורט, מעצים את החוויה לאין שיעור והופך גם את רגעים הקשים למהנים יותר. האירועים המשותפים הם חלק מהמסע, ועל הדרך תרוויחו גם חברים לכל החיים.

2. מאמנים עם ניסיון רב – יש יתרון גדול בכך שהמאמנים כבר התחרו במגוון גדול של תחרויות איש ברזל ולמדו על בשרם את הקשיים, הפציעות ועל מה לשים את הדגש. כמו כן, הם כבר הובילו מתאמנים רבים אל היעד הזה, ויש בכך יתרון גדול. במהלך תקופת האימונים, המאמנים גם יעבירו הרצאות על נושאים שונים ומגוונים שישפכו אור על כל הנושאים הרלוונטיים לתחרות והאימונים.

3. בטיחות – לצערנו, מדובר בענף שעלול גם להיות מסוכן, בעיקר ברכיבה על הכביש, ולא פעם שמענו על תאונות באימונים. מבחינתי, הבטיחות מעל הכל – רכבי ליווי ברכיבות הקבוצה שומרים לנו על הגב ולא משאירים מקום לטעויות, דבר שלרוב לא מתאפשר כשמתאמנים לבד. כמו כן תוכנית האימונים מותאמת לכל מתאמן ובכך מפחיתה למינימום את סיכון פציעות הספורט למיניהן.

4. לוגיסטיקה – בקבוצה אתם באים להתאמן, ואת כל שאר הדברים תשאירו לנו – בריכה מחוממת, שיתופי פעולה עם חנויות והנחות של ציוד, ביגוד, רכבי ליווי ואפילו משלחת קבוצתית מאורגנת לתחרויות (טיסות, מלונות, העברות וכו'). בתוואי הצ'אלנג' ישראמן המאתגר, חשוב גם לקיים מחנה אימונים באתר התחרות באילת, ואנחנו כמו בכל שנה עורכים מחנה כזה כשלושה שבועות לפני התחרות, שם ניתן לתרגל את מסלול התחרות ונבצע סימולציות, מה שיעזור לכם להגיע במוכנות מיטבית.

קטיה קוקוש מ-MyWay בישראמן 2023 | צילום: צלמי שוונג

5. תמיכה מנטלית – למרות כל העזרה, זה עדיין קשה, אפילו קשה מאוד, ובקבוצה העזרה והתמיכה המנטלית של המאמנים ושאר חברי הקבוצה הופכים את הקושי לנסבל יותר כמאמר השיר – "הייאוש נעשה יותר נוח"

לסיכום, הדילמה בכלל לא קיימת, שווה לנסות. הניסיון מוכיח שוב ושוב שהאימונים בקבוצה רק משפרים את החוויה ואת התוצאה הסופית.

מבצע מיוחד לנרשמים לצ'אלנג' ישראמן 2024
כדי לסייע לכם להגיע הכי מוכנים שיש לתחרות ב-1 במרץ, MyWay‏ תעניק לכל מי שנרשם לצ'אלנג ישראמן – מלא, חצי, שלשות, או חצי מרתון – חודשיים אימונים ללא עלות מה 1/12 עד 31/1. כולל תוכנית אימונים מותאמת ואישית, ליווי, עזרה והכוונה לקראת היעד.

אימוני הקבוצה:
יום ראשון- אימון שחייה בנווה שרת (מנוי לבריכה אינו כלול)
יום שני – אימון ריצה בפארק הירקון
יום שלישי – אימון רכיבה טריינר
יום רביעי – אימון ריצה בפארק הירקון
יום חמישי – אימון שחייה בנווה שרת
יום שישי – אימון רכיבה/ריצת נפח
יום שבת – אימון רכיבה (כל משתתף באימוני הרכיבה ישתתף פעם אחת בליווי הרכיבה)


הכתבה בשיתוף MyWay

לחצו כאן לקבלת פרטים נוספים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג