משפחתו וחבריו של רס"ן חן יהלום ז"ל יצאו במימון המונים לפינת הנצחה לזכרו

איש הברזל שנהרג על אופניו במהלך חופשה ממילואים יונצח בפארק הירקון: "חן היה הסמל של ת"א כשעף על השבילים בטיילת ובפארק". גם אופני הנג"ש החדשים שלו מוצעים למכירה לטובת המיזם. כל הפרטים בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
חן יהלום ז"ל בישראמן 2022 | צילום: צלמי שוונג

מותו הטרגי של רס"ן חן יהלום ז"ל היכה בהלם את כל קהילת הספורט, וקהילת הטריאתלון בפרט. חן, אחד מאנשי הברזל הבולטים בקבוצות הגיל בשנים האחרונות, התגייס למילואים מיד עם פרוץ המלחמה, אולם דווקא כשיצא להפוגה קצרה בביתו ויצא לרכיבה עם שני חבריו, הוא נהרג על אופניו, לאחר שרכב התנגש בו בעוצמה.

בשבוע הבא הוא יונצח במסגרת תחרות צ'אלנג' ישראמן בה תושק קטגוריה חדשה שתוקדש לזכרו – "מאסטרס יהלום", למהירות ולמהירים ביותר מבין קבוצות הגיל בחצי המרחק, עם פרסים כספיים למנצחות ולמנצחים. לצד זה, החליטה משפחתו להקים פינת הנצחה לזכרו בפארק הירקון שלו, במסלול הריצה הקבוע שלו.

המשפחה וחבריו פתחו קמפיין מימון המונים, כשהשאיפה היא להגיע לסכום של 420 אלף ש"ח. כבר תוך מספר ימים  מהשקת הקמפיין גויסו מעל 120 אלף ש"ח, על ידי כ-550 תורמות ותורמים. תאריך היעד לאיסוף הסכום כולו הוא סוף חודש מרץ.

במסגרת הקמפיין מוצעים למכירה גם אופניו הנג"ש של חן ז"ל – אופני speedmax cf slx 8 חדשים לחלוטין. חברו הטוב עמית שקד כתב בפייסבוק על האופניים: "ממש שבועיים לפני תחילת המלחמה, חן קיבל את אופני הנג"ש החדשים שלו והספיק לרכוב עליהם רכיבה אחת. כל כספי המכירה של האופניים ייכנסו ישר לפרויקט. רכישת האופניים זה Win כפול – גם תמיכה בפרויקט הנצחה מדהים לאיש מדהים ביותר, וגם קיבלתם את האופניים הכי טובים שיש".

האופניים של חן יהלום ז"ל | צילום: פרטי

בדף הפרויקט כתבו משפחתו וחבריו: "איבדנו כל כך הרבה, יותר מידי, זאת תקופה כל כך חשוכה, והלב מתקשה להכיל. הכי טובים ומוכשרים נפלו לנו, ולנו נשאר ללכת בדרכם להאיר את אורם ולחיות בהשראתם. חן, היהלום שנצץ, הכי טוב שיש, בחייו היה כל כך צנוע, אך במותו החלטנו לחשוף את האדם המדהים שהוא היה ולאפשר לדורות הבאים לחיות בהשראתו ופשוט להיות אנשים טובים יותר קצת כמו שהוא היה".

"כל כך הרבה באדם אחד. ספורטאי מחונן ואלוף ישראמן בחצי איש הברזל מהקשים בעולם, העפיל לאליפות העולם בהוואי באיש ברזל. החבר הכי טוב שניתן לדמיין, אף פעם לא לקח את החיים ברצינות מידי ותמיד צחק על הכול. רק התחתן עם אהבת חייו והתחיל לבנות בית, חצי מהשנה היה במילואים כקצין מצטיין ובגיל 34 יצא לקורס מ"פים רק מתוך אהבה מוחלטת למדינה. אהב בעלי חיים כמו אנשים, הצטיין בעבודתו באינטל וקודם לתפקיד ניהולי, ותמיד תמיד עזר להוריו ואחיו".

חן יהלום ז"ל בישראמן 2022 | צילום: צלמי שוונג

"אך יותר מכל חן היה הסמל של תל אביב לאצן מדהים שעף על שבילי הריצה בטיילת ובפארק וכל מי שראה אותו, ואת המבט הצנוע שלו תוך שהוא מנופף לשלום לכולם ותמיד מסתובב כשהוא פוגש חבר, אהב אותו גם בלי להכיר אותו. הוא היה מרחף בריצה ומהווה השראה לכל רצי תל אביב. חן שלחם במשך 40 ימים ברצף במלחמת חרבות ברזל ויצא לחופשה של 24 שעות ונהרג כשהוא עשה את מה שהוא כל כך אהב. רכב על אופניו. המשפחה שהייתה כל כך מודאגת מהמלחמה לא חשבו לרגע שכך הם יאבדו את בנם. הבור שהוא השאיר פשוט עצום".

"הוא השאיר אחריו אישה שרק נישאה לו ושהם תכננו יחד להקים משפחה, הורים ואחים שכל כך העריצו אותו, כל כך הרבה חברים מהספורט, מהצבא, מהעבודה, מהילדות. אנחנו רוצים להשאיר את רוחו של חן חיה כאן לידנו. פרויקט ההנצחה הזה נועד להקים אתר שנמצא על שביל הריצה שהוא תמיד רץ בו ושכל רץ שעובר שם יוכל לעצור לרגע וללגום השראה מאדם נדיר שכבר קשה למצוא בימינו".

לתמיכה בפרויקט ההנצחה לחצו כאן

חן יהלום ז"ל בפארק הירקון | צילום: פרטי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אור שולמן הגיב:

    געגועים חן. הלוואי יכולתי עוד לרכוב איתך, לשתות קפה ולאכול ארטיק… לשוחח איתך, לשמוע את החוכמה שלך והבדיחות שלך…
    לרדוף אחריך בעליות ולהעניש אותך במישור …

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג