משחה כף כרמל: 3 מקצים ומלא חוויות

משחה כף כרמל פותח השנה את עונת המשחים, אז כדאי מאוד לתפוס את ההזדמנות ליהנות מטמפרטורת מים מושלמת עם שלושה מקצים מיוחדים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
משחה כף כרמל 2019
משחה כף כרמל 2019

להרשמה למשחה כף כרמל


אם נחזור בזמן חודשיים אחורה, קצת לפני ליל הסדר, כשכולנו התחלנו להפנים את מציאות הקורונה והשגרה ההזויה שנכפתה עלינו – מי בכלל חשב שתוך חודשיים כבר נוכל להשתתף באירוע ספורט בחוף יפהפה? אז ביום שישי ב-12 ביוני האופטימיים שבינינו, וגם אלו שפחות, יוכלו לחגוג את החזרה לשגרה באירוע הספורט העממי הראשון מאז החזרה לשגרה – משחה כף כרמל 2020 בחוף דדו בחיפה.

אופטימיים יותר או פחות, מה שבטוח שזהו הזמן והמקום המתאימים ביותר לכל מי שאוהב לשחות, וזה ממש לא משנה אם אתם בכושר של משחה מים פתוחים ל-4 קילומטרים, או פשוט רוצים להיות חלק משהו מיוחד ולהשתתף במשחה "טעימה" למרחק של 800 מטרים (וגם לא לקום כל כך מוקדם בבוקר). משחה כף כרמל מציע שלוש אפשרויות נפלאות לחובבי השחייה, וזה עוד לפני שתיהנו מהמסלול המדהים שביום טוב אפשר לפגוש בו גם צבי ים ועוד יצורים מעניינים אחרים.

משחה כף כרמל פותח השנה את עונת המשחים שתימשך עד לסתיו הקרוב, אז כדאי מאוד לתפוס את ההזדמנות ליהנות מטמפרטורת מים מושלמת רגע לפני שהקיץ יחמם אותם לגמרי, מאווירה שיכולנו לחלום עליה עד לפני מספר שבועות וממפגש ראשון לעונה הזאת של קהילת שחייני המים הפתוחים מכל הרמות. ולא פחות חשוב, כל הנרשמים למשחה כף כרמל תורמים למחקר פורץ דרך בבית החולים רמב"ם בחיפה לניבוי ומניעת מוות פתאומי לבבי בילדים וצעירים עד גיל 35.

השנה יתקיימו במשחה כף כרמל שלושה מקצים למרחקים של 4 ו-2.5 קילומטרים והמקצה הקצר למרחק של 800 מטרים. כל השחיינים יתכנסו הפעם בחוף דדו בחיפה (מדרחוף) כאשר המקצה הארוך יוזנק ב-7:15, הבינוני ב-7:30 והקצר ב-8:45. המסלול של המקצה הבינוני ינוע צפונה מחוף דדו לכיוון חוף הכרמל ובחזרה, כאשר שחייני המסלול הארוך יבצעו הקפה נוספת.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג