משהו טוב קורה – כעת אנו יכולות

כרוכבות אנחנו נתקלות הרבה פעמים ביחס מזלזל. אנחנו לא יכולות לרכוב, או שאנחנו לא יכולות לרכוב מהר, או שאנחנו לא יודעות לרכוב בקבוצה. נמאס! אנחנו רוכבות ואנחנו אפילו רוכבות מהר, ואנחנו יכולות - YES WE CAN! - כדברי נשיא ארה"ב אובמה • מור שלזינגר מסכמת אימון נוסף לקראת מרוץ האופניים לנשים • המשטרה אישרה את תוואי המסלול, המקום - במשולש
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כרוכבות אנחנו נתקלות הרבה פעמים ביחס מזלזל. אנחנו לא יכולות לרכוב, או שאנחנו לא יכולות לרכוב מהר, או שאנחנו לא יודעות לרכוב בקבוצה. נמאס! אנחנו רוכבות ואנחנו אפילו רוכבות מהר, ואנחנו יכולות – YES WE CAN! – כדברי נשיא ארה"ב אובמה • מור שלזינגר מסכמת אימון נוסף לקראת מרוץ האופניים לנשים • המשטרה אישרה את תוואי המסלול, המקום – במשולש

מאת:מור שלזינגר

בואו ונראה שאנחנו יכולות / צילום: עומר לוי)

מה שנורא עוד יותר, זה שלפעמים אנחנו בעצמנו מתחילות לחשוב שאנחנו לא יכולות… ובאמת, צריך להודות, שבמיוחד לנו כנשים יש משהו מרתיע בתחילה ברכיבה על אופניים: "ומה אם תהיה תקלה? ומה אם יהיה פנצ’ר? ומה אם אני אפול? ומה אם אני אגיע אחרונה?" ועוד שלל פחדים וחששות שאנו נאלצות להתמודד איתם.

 

בחודשים האחרונים זכיתי להכיר ולפגוש נשים חזקות, מדהימות, שמתמודדות, ומראות לכולם שגם אנחנו יכולות. הילה, אביבה, יעל, שרון, קרן, קארן, אוה, מיטל, עירית, אורה, נטלי, ועוד רבות וטובות. שאפו ענק לכולכן. לראות אתכן מעניק משמעות חדשה ומיוחדת לביטוי: YES WE CAN!

ב- 14.3.2009 יתקיים מרוץ האופניים הראשון לנשים, ואני רוצה להזמין את כולכן: צעירות ובוגרות, נערות וגם סבתות, רוכבות שטח ורוכבות כביש, וכמובן חברותי הטריאתלטיות, בואו ונראה לכולם שאנחנו יכולות. עכשיו, שקיבלנו אישור משטרה סוף סוף, אני שמחה לבשר שהמרוץ יתקיים במשולש: אחד המסלולים הקלאסיים לרכיבת כביש בישראל. כביש נוח, מסלול שמתאים גם למתחילות ומומלץ בחום.

מסלול מדוייק תוכלו לראות כאן בשוונגנט

המשולש: המסלול הקלאסי של רוכבי הכביש

אפשר להתחרות עם אופני שטח, בהחלט! המטרה היא שכל אחת, כל רוכבת, תוכל להגיע ולהשתתף בארוע הזה. חשוב לנו מאוד שיגיעו נשים רבות ככל האפשר, ולכן בחרנו במסלול שמאפשר רכיבה גם עם אופני שטח וגם עם אופני כביש.

אקשן בפארק הירקון

מי שהגיעה לאימונים הפתוחים מראשיתם כבר מרגישה את ההבדל: הכושר עולה, הבטחון על האופניים עולה, וזה הזמן לקפוץ מדרגה אל הכיף האמיתי שבתחרויות הכביש: טקטיקות. באימון פארק הירקון השבוע עם כרמי שרביט ו-x-team, כבר ממש ראינו תחרות כביש למהדרין: פריצות, סגירות, ספרינטים – מחזה מרהיב. ביצענו מספר סימולציות, שבהחלט נראו כמו הדבר האמיתי.

והמנצחת היא… ספרינט סיום מהסרטים / צילום: עומר לוי

הפעם גם זכינו לצ’ופר מיוחד מעומר לוי, צלם מוכשר, שהגיע ופינק אותנו בתמונות שוות במיוחד. עומר אף הבטיח להגיע ולצלם גם במרוץ עצמו. תודה עומר!

עוד אימון מוצלח הסתיים בפארק הירקון / צילום: עומר לוי

ומה הלאה?

שבוע הבא האימון הפתוח יתקיים בשבת בבוקר (ולא בשישי) משיקולי בטיחות. בן עמי טנצר, מאמן רוכבות נס ציונה יעביר אימון הכרת מסלול במשולש. פרטים נוספים בקרוב באתר המרוץ



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג