"מרתון טרק" אליפות ישראל במרתון אופני הרים

אליפות ישראל הראשונה באופניים לשנת 2012 התקיימה בשבת, 5 במאי, בקיבוץ משמר העמק. גל צחור מביא את הסיכום שלו לאחת התחרויות היפות בישראל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אליפות ישראל הראשונה באופניים לשנת 2012 התקיימה בשבת, 5 במאי, בקיבוץ משמר העמק. גל צחור מביא את הסיכום שלו לאחת התחרויות היפות בישראל

מאת:גל צחור, צילומים: שי גיטרמן


קרוב ל- 300 גיבורים התייצבו היום על קו הזינוק של אליפות ישראל במרתון אופני הרים, הרוכבים התחלקו לשלושה מקצי מרתון: קצר, בינוני וארוך, 25 ק"מ, 50 ו-75 ק"מ בהתאמה.
את פניהם קיבל מסלול משובח, מתחם מדוגם שלעיתים רחוקות פוגשים בתחרויות בישראל, ומתחרים רבים שבאו כמותם לחוות את חוויית המרתון על בשרם.


מקצה הילדים


אלופה ראשונה הוכתרה כבר בתחילת האירוע. המועצה האזורית מגידו, מועצה שמספר תחרויות האופניים המתקיימות בקרבה הוא חסר תקדים במושגים ישראלים, אין אף רשות שמגויסת כפי שמועצה אזורית מגידו מגויסת לטובת ענף האופניים. ישנם גורמים מספר, הבולטים שבניהם הוא מנהל מחלקת הספורט, מר יובל גולן איש אופניים בכל רמ"ח אבריו, ראש המועצה, מר חנן ארז, שמוביל את גישת "המרחב הביוספרי".


בתוך יער משמר העמק בעיצומה של האליפות


גלי רונן וקיבוץ משמר העמק, כל אילו בשילוב עם המועדון האזורי סי סי סי שלוקח על עצמו לייצר תחרויות ולקדם הענף וליצור זירה לאומית אמיתית! כמובן שכל אילו אינם שווים ללא תמיכת נותני חסות, בראשם יבואני טרק, נותן החסות הראשי של האליפות שמאפשר לרוכבים לרדוף אחרי הישגים ומצוינות גם בשגרה, סי טי סי יבואני טרק בישראל אשר פרשו את כנפיהם על אליפות ישראל במרתון ואפשרו לאירוע הנ"ל להיראות כפי שהוא נראה.


אליעד דניאל חוגג את שובה של חולצת אלוף ישראל לכתפיו לאחר שנה של הפסקה


תודות רבות לאיגוד האופניים שמגבה ודוחף למקצועיות, לנותני החסות הנוספים: דגן הרבלייף ישראל, פיט זוין סטודיו לכיווני אופניים, קומפספורט גרבי לחץ לשיפור ההתאוששות, אך בסופו של דבר כל אלו לא חשובים מאומה ללא נוכחות הספורטאים שהצביעו בדוושות ובאו בהמוניהם.


ענבר רונן, הגברת הראשונה של אופני השטח בישראל, כמנצחת עוד אליפות ישראל


בתום יום זה, זכינו באלוף ואלופה טריים וחמים הישר מהתנור, ענבר רונן שהייתה ותהיה עוד זמן רב הגברת הראשונה של אופניי השטח בישראל, אליעד דניאל שיודע לחרוק שיניים ולאחר שנה שלמה ללא חולצת האלוף, החזיר אותה הביתה ליוקנעם. כמו כן מנצחים ומנצחות רבים בקטגוריות השונות.

כל התוצאות כאן

6.5.2012


גל צחור- מאמן ובעלים של מועדון CCC. אלוף ישראל לשעבר במרוץ אופני כביש ובמרתון אופני שטח.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג