מרק קיפטו ניצח במרתון פרנקפורט בזמן של 2:06:49

הפייבוריטים לניצחון איבדו כוחות, הרצים האחרים לא עמדו ביעדים של המארגנים, אבל המרתון בגרמניה סיפק הרבה מתח ודרמות כמו גם תוצאה טובה בנשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרק קיפטו מנצח מרתון פרנקפורט
מרק קיפטו מנצח מרתון פרנקפורט

שבוע לפני מרתון ניו יורק הגדול התקיים היום (ראשון) בגרמניה מרתון פרנקפורט. השאיפה הגדולה של המארגנים היתה לראות תוצאה סביב ה-2:04 שעות, אבל בסופו של דבר הרמה לא התקרבה לזו של מרתון ברלין מהחודש שעבר. זה אומר שהמנצח של המרתון, מרק קיפטו הקנייתי, ניצח בזמן של 2:06:49 שעות.

מרק קיפטו מנצח מרתון פרנקפורט

יופי של סיומת | מרק קיפטו. צילום מסך

אבל דרמה גדולה כן היתה שם. שני המועמדים שהוזכרו לניצחון היו וינסנט קיפרוטו שניצח בשנה שעברה וצגאי מקונן האתיופי. אחרי הקילומטר ה-30 מקונן נותר מאחור ואילו קיפרוטו נותר עם הדבוקה המובילה. לקראת הקילומטר ה-40 גם קיפרוטו איבד את כוחותיו והקרב למעשה נותר בין שלושה רצים קנייתים: קיפטו, גילברט ילום ומייק קיגן. השניים האחרונים הובילו אבל בקילומטר ה-41 קיפטו הגיח מאחור בכוחות מחודשים, עקף אותם, ודהר אל קו הסיום. ניצחון מתוק עבור הרץ שסיים שני בשנה שעברה.

אברו קבדה האתיופית, אלופת מרתון ברלין ב-2012 ומרתון טוקיו ב-2013, ניצחה בין הנשים בזמן של 2:21:21 שעות. הראשון מבין 18 הישראלים שהתחרו בפרנקפורט היה ברוך דניאלי, שסיים במקום ה-509 הכללי בזמן של 2:57:25 שע'. ישראלים נוספים שירדו משלוש שעות היו צח אשנר (2:59:04) ואיתי צנגר שקבע (2:59:17). אבידב ליברמן סיים במקום השישי בקטגוריית הגיל שלו (55) בזמן נהדר של 3:02:55 שע'.


 

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג