מרוץ רמת-גן ה – 7

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:רני בקר


מרוץ רמת גן השביעי במספר, הפך ברבות הימים למרוץ היוםהאולימפי, כנהוג במדינות אחרות בעולם.
המרוץ עצמו מוכר לרצים הוותקים כמרוץ סיבובי, מרובה בפיתוליםהעובר ברובו ברוחבותיה הצרים של שכונת רמת חן היוקרתית.מרוץ רמת גן פתח את עונת מירוצי ה- 10 ק"מ למעשה באופן רשמיכאשר החל ממרוץ זה ועד חודש מאי יהיה כמעט מידי שבועמרוץ למרחק 10 ק"מ באזור אחר בארץ.


רצים במרוץ רמת גן ה-7

המרוץ שאורגן ע"י המחלקה לספורט בעיריית רמת גן, בניצוחםשל יהודה שהרבני, רמי לוי ושאר אנשי המחלקה, בהחלט עומד בקריטריונים של המרוצים המובילים בארצינו, החל מהתנאים להם זכו רצים במהלך המרוץ (לא נשמעו תלונות על מחסור בנקודות מים)דרך סגירתם הרמטית של כבישי האזור (בעזרת משטרת ישראל) המתנות אותן קיבלו הרצים בשקית ההפתעות המסורתית,ועד הפרסים הכספיים הגבוהים שהוענקו למצנחים.
עיריית רמת גן נוהגת לשלב במרוץ השנתי, גם יום פעילויות ספורטלתלמידי בית הספר, מה שמושך קהל רב של מעודדים בקו הזינוק של המקצה התחרותי וזה בהחלט נותן נופך ואווירה חיוביים למרוץ כולו.

במרוץ לעשרה קילומטר השתתפו למעלה מ- 300 רצים ואת המקום הראשון קטף (כצפוי) הרץ הקנייתי ג’יסון אמבויט, מנצח חצי מרתון עין גדי שנשאר ללוות את כל שרשרת מרוצי האביב הקרובה (למורת רוחם של הרצים הישראליים) בזמן של 29:37 דקות, אחריו סיים הישראלי, איילה סטאין בזמן של 30:04 דקות ומקום שלישי סיים זבדיה וודג’.
בין הנשים ניצחה נילי אברמסקי בזמן של 37 דקות ואחריה סיימה אתי איינר.


תלמידי בית הספר בהפעלה ספורטיבית

רבות כבר דובר וסופר על הרצים הישראליים למרחקים ארוכים, יש הטוענים (שמותיהם שמורים במערכת) כי למעטנילי אברמסקי, זבדיה וודג’ ואסף בימרו, לא ניתן כברלזהות רצים למרחקים ארוכים הקרובים להישגיהם של כוכבי העבראריה גמליאל, יאיר קרני, דוב קרמר וכמובן זהבה שמואלי בין הנשים, אך לקראת פתיחת עונת מרוצי האביב, נראה כי נוכל לצפות בכמה קרבות קשים (לפחות בין הגברים) וגם אם לא ישברו שיאי ישראל בתדירות גבוהה כמו זו של נילי אברמסקי, עדיין נזכה לעונה חמה ומעניינת.
נקודה נוספת הראויה לציון, חברי עמותת אתגרים, הרוכבים על אופני יד, שגם הם כבר הפכו להיות חלק מהנוף המוכר במרוצים ולמרות שלא השתתפו באופן מסודר במרוץ היום, עדיין הם כיבדו אותנו בנוכחותם מעוררת ההערצה ורכבו לאורך המסלול מחוץ למסגרת התחרותית.
סיכום התחרות:
אירוע ריצה מאורגן ברמה גבוהה (אם כי תמיד ניתן לשאוף ליותר), כמות רצים בהחלט מכובדת והרבה הנאה לכולם.

חשוב לזכור כי הצלחת המרוצים תלויה גם בגופים המממנים ואת אלה צריך גם להזכיר,חברת אורטו-פלוס, יצרנית המדרסים החלה ללוות בזמן האחרון את ענף המרוצים וניתן לזהות את שמה כמעט בכל מרוץ שמתקיים, גם חברת מגה ספורט שאף יוצגה במרוץ העממי והתחרותי ע"י חברי הנהלתה, גם היא תורמת את שלה לענף המרוצים וכולי תקווה כי נזכה לראות עוד הרבה ספונסרים והרבה מרוצים מסוג זה במהלך כל השנה.
קישורים קשורים
קטגוריית ריצה
תמונות מהתחרות



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג