מרוץ סייקלוקרוס FOCUS CYCLOCROSS

BestBike ואיגוד האופניים מזמינים אתכם לתחרות סייקלוקרוס על מסלול שתוכנן ע"י וורן פרייר ונמרוד כהן מעז הרים, וויקטור קטייב בסביון. הענף הפופולארי והמלהיב הוא הזדמנות מצויינת לשמור על כושר ולשפר את טכניקת הרכיבה. מסלול התחרות כולל מכשולים טבעיים ומלאכותיים שיאתגרו את יכולותיכם הטכניות.
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

BestBike ואיגוד האופניים מזמינים אתכם לתחרות סייקלוקרוס על מסלול שתוכנן ע"י וורן פרייר ונמרוד כהן מעז הרים, וויקטור קטייב בסביון. הענף הפופולארי והמלהיב הוא הזדמנות מצויינת לשמור על כושר ולשפר את טכניקת הרכיבה. מסלול התחרות כולל מכשולים טבעיים ומלאכותיים שיאתגרו את יכולותיכם הטכניות.

מאת:נמרוד כהן


תחרות הסייקלוקרוס היא קצרה וקצבית, על מסלול קצר, עם הקפות רבות, תחרות טקטית וטכנית ו… עם המון בוץ. כל אלו מבטיחים גם לקהל הצופים והמעודדים חוויה אחרת. כדאי להגיע!.

השמות הגדולים בענף האופניים יתחרו על המסלול התובעני ביום שישי: שלומי חיימי FOCUS MIG סגן אלוף ישראל באופני הרים, ניב ליבנר – אלוף ישראל בכביש, עודד דנון מנצח תחרות הסייקלוקרוס הראשונה ועוד רבים אחרים.
פרסים מתנת BESTBIKE לשלושת המקומות הראשונים בכל מקצה.

מה זה סייקלוקרוס?


אופני סייקלוקרוס נראים כמו אופני כביש, רק עם צמיגים עבים יותר ומשוננים, לרכיבת שטח, ומעצורים שונים ורחבים יותר (Cantilever brakes), המאפשרים רכיבה בבוץ ובשלג, מבלי להיתקע. הספורט פותח במקביל לספורט רכיבת הכביש התחרותית, על מנת לאפשר לאירופאים להתאמן ולרכוב גם בתנאי החורף הלא קלים האופייניים ליבשת. תחרויות סייקלוקרוס הן דיסציפלינה מוכרת על ידי האיגוד העולמי, ה- UCI, עם אליפויות ארציות, יבשתיות ואליפות עולם. תחרות סייקלוקרוס היא תחרות של הקפה קצרה יחסית, בה יש שילוב של דרכי כורכר, מקטעים סלולים, סינגלים לא-טכניים, מעברי בוץ, גרמי מדרגות המחייבים נשיאת האופניים על הכתף, מכשולים המחייבים ירידה מהאופניים ועוד. במסלול CX קלאסי אין טיפוסים ארוכים, אך יש "עליות כוח, קצרות וכואבות, והוא מעביד את הרוכבים קשה מאוד (אנאירובי) לקטעי זמן קצרים יחסית (חצי שעה עד שעה). בשל האפיון של סייקלוקרוס כספורט חורף, עונת התחרויות בחו"ל היא אוקטובר עד ינואר, עיתוי שגורם לרוכבי שטח וכביש רבים להשתמש בליגות ה-CX השונות כאימוני טרום עונה איכותיים.

ולמה זה טוב


בפשטות, רכיבת סייקלוקרוס תשפר את טכניקת הרכיבה ומיומנות השליטה של כל רוכב כביש. רכיבה עם אופני CX על שטח בוצי וחלקלק, עלייה וירידה תכופות מהאופניים, סיבובים עם אחיזה בעייתית – כל אלו יגרמו לכל רוכב להתמודד טוב יותר בכביש עם גשם, דבוקה עצבנית וילמדו אותו לעבוד נכון יותר עם המעצורים ולהתמודד טוב יותר עם ירידות מהירות. בצד של הכושר והאימון מדובר על workout עצבני ואפקטיבי.

התחרות תוזנק ביום שישי 25/11/11 בשעה 13:30 בפארק סביון ( רח' הדוכיפת סביון).


ההרשמה במקום. תקנון באתר איגוד האופניים.

ניתן להשתתף עם כל סוג של אופניים (סייקלוקרוס, כביש, הרים).



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג