מרוץ וולוו ה ר סדום הבינלאומי

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב שוונג

מקצה העילית המקצועני במרוץ הבינלאומי וולוו הר סדום. המרוץ התקיים במסגרת ליגת אופני הרים של איגוד האופניים בישראל בארגון המועצה האזורית תמר. מקצה העילית מוכר על ידי ה-UCI (איגוד האופניים העולמי) ומקנה ניקוד בינלאומי. ואכן השתתפו 10 רוכבי אופניים מהעולם.

דורון אמיץ, VC חולון ואייל שטייניץ, IWCC, המשיכו ביום שישי את הקרב המתמשך והצמוד ביניהם. אולם בתחרות זאת, היחידה המוכרת ע"י ה- UCI (איגוד האופניים העולמי), לאחר רצף של נצחונות של שטייניץ ביניהם הוכתר כאלוף ישראל באופני הרים לשנת 2004, ניצח דורון אמיץ את מקצה העילית בזמן של 01:44:00 שעות. אייל שטייניץ הגיע שניה אחריו בזמן של 01:44:01. אחריהם הגיע מאריוס אתאנאסיאדס מקפריסין בזמן של 01:45:13 שעות. למרבה ההפתעה פיל ספנסר, סגן אלוף בריטניה, אשר הגיע במקום ה-20 באליפות העולם של ה-UCI לשנת 2004, הגיע רק במקום השישי ואף ריצ'י מקיולי, סגן אלוף אירלנד ומבכירי רוכבי אירלנד הגיע אחריו.


שטיניץ ואמיץ במרדף בלתי נפסק

מקצה הנשים עלית כלל 32 ק"מ (4 הקפות של 8 ק"מ). איבון קראפט, מגרמניה, המדורגת חמישית בעולם וזכתה באולימפיאדה במקום השביעי הגיעה במקום הראשון בזמן של 01:36:28. אלינה סופוקלס מקפריסין הגיעה שניה אחריה בזמן של 01:36:29 שעות. קרב מפתיע ומחמיא לסופוקלס שכן סופוקלס ממוקמת במקום ה-24 העולמי. ענבר רונן הישראלית, מ-CITY CYCLING CLUB בזמן של 1:47:46. רונן נפלה במהלך המסלול, איבדה זמן יקר, אך התעשתה והמשיכה.

במקצה הנוער, נעדר רותם ישי אלוף הנוער באופני הרים והמאבק נפתח בין רוכבי הנוער המובילים בארץ. אמיר טנצר, רוכבי תל אביב, פתח חזק את המרוץ והוביל למשך הקפה אחת שאחריה נעקף על ידי נתי הורטיג, VC חולון. הורטיג הוביל את המרוץ עד סיומו ועצר את השעון על 1:49:34 שעות. בפער של 5 דקות ו-59 שניות הגיע אמיר טנצר, רוכבי ת"א בזמן של 01:55:33 שעות. שלישי הגיע בועז חמו בזמן של 01:57:48 שעות.


הצעירים שבחבורה

גל פרידמן, שנרשם למקצה העילית וחשב לנסות את כוחו, פרש לפני תחילת המרוץ כיוון שחש ברע.

במקצים התחרותיים שהתקיימו בשבת, השתתפו 400 רוכבים ועוד מאות השתתפו במקצה העממי. ההפתעה של מקצה האקספרט היתה וורן פרייר, בן ה-41 הרוכב בקטגוריית מסטרס ב' ניצח את המרוץ.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג