מרוץ הר סדום הבינלאומי ה- 7

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:רני בקר

מרוץ הר סדום המתקיים בפעם ה- 7 במרחבי מישור עמיאז שבצפון הערבה, ידוע כאחד ממרוצי האופניים המושקעים ביותר שנערכים בארץ.

השנה נערך המרוץ בשיתוף עם ליגת אופני ההרים של אוסטריה ולמרות הכוונות הטובות של שני הצדדים, זכינו לראות רק רוכב אחד מאוסטריה, שהפגין רמת רכיבה גבוהה ביותר, אך הפסיד בקרב על המקום הראשון לרוכב משלנו (אולי בכך החזרנו במעט לאוסטריה על הפסדה של נבחרת ישראל בכדורגל).
יעקב אקריש, מארגן המרוץ מטעם המועצה האזורית תמר, דאג לארגן אירוע לתפארת מדינת ישראל, תוך שימת לב לכל הפרטים הקטנים, החל ממכווני תנועה לאורך חלק מהמסלולים, דרך הבאת מיטב היבואנים בתחום האופניים לשטח הכינוס ועד סיקור טלויזיוני לערוץ 5 וערוץ החדשות וכמובן שיתוף הפעולה עם ליגת אופני ההרים האוסטרית.
אך מה לעשות ולעיתים גם ארגון למופת וניסיון עשיר בארגון מרוצי אופניים, לא יכול לכוחות הטבע האיתניים ולמצב הביטחוני בארץ.
מאוסטריה כאמור זכינו לראות רק רוכב אחד, ומזג האוויר גם הוא לא היה לגמרי לטובת מארגני האירוע ובמזל לא נפגעו אנשים שהסתובבו מתחת למאהל הגדול שאיים כל רגע לקרוס מעליהם בשל הרוחות העזות שלא פסקו לרגע(למרות שלרוכבים עצמם הגשם שירד הקל ברכיבת הפודרה הקשה והטמפרטורות הנמוכות גם הן היו לטובה).
בסך הכל חוו הרוכבים אירוע מוצלח למדי, עם מסלולים מושקעים ומסומנים כהלכה, מדידה באמצעות הציפים כבר הוכחה כמועילה ומונעת טעויות וערעורים מיותרים ובכלל היה מאד נחמד לראות את הרוכבים חוזרים עם פנים ושיער לבנים מהפודרה והאבק שהם ספגו כל הדרך, מה שהוסיף לכל אחד מהם לפחות עוד 10 שנים במראה החיצוני.
תלונות רבות הגיעו מכיוון הרוכבים הצעירים, אשר מרביתם פספסו פניה חשובה לקראת הסוף והתמזגו עם מסלול הספורט של הבוגרים, מה שהובילם לרכיבת כמה קילומטרים מיותרים (במקרה הטוב) ופגיעה משמעותית בזמנים ובדרוג הכללי.
לראשונה ניתנה במה גם לילדים שבחבורה ונפתחו להם שני מקצים תחרותיים ל- 1 ק"מ ו- 4 ק"מ.

את מקצה העילית ניצח ללא עוררין דורון אמיץ אשר מפגין שליטה מוחלטת במקצה זה כבר שלוש תחרויות ברציפות, בזמן של 1:59:38 שעות, בדיוק 4 דקות אחריו הגיע הנציג האוסטרי, גרא בראנקו ושתי שניות אחריו הגיע דרור פקץ אשר סגר בפיניש מדהים פער שנפתח בינו לבין האוסטרי לאורך כל המרוץ. בין הנשים כמובן ניצחה לורי קופנס בשעתיים שלושים וחמש (דני מה עם התמונות מטורקיה?).
את מקצה הספורט ניצח אנטון מיכאלוב הצעיר (בן 15) בזמן של 1:01:26 שעות, אחריו הגיע איתי בירנבוים מנהריה ומקום שלישי יהונתן רבנה (גם הוא נראה רוכב צעיר ומבטיח).
ראשונה מהנשים במקצה הספורט סיימה פייגל ליזה (ולא כפי שפורסם עקב טעות ענבל בינימיני). כדאי לשים לב לכמות הרוכבים הגדולה במקצה הספורט – 423 רוכבים ורוכבות.

קישורים קשורים:
כל התמונות
כל התוצאות



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג