מרוץ הלילה של ת"א 2015 || תוצאות המנצחים ותמונות נבחרות

כ-15 אלף רצים השתתפו בחגיגת הריצה של תל אביב כשהסלוגן שלה כתוצאה מהמצב היה "לא נפסיק לרוץ". מושיקו ישרים ניצח בין הגברים, לורנה צ'מטאי בין הנשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרוץ הלילה של תל אביב
מרוץ הלילה של תל אביב

מרוץ הלילה של תל אביב התקיים הערב (שלישי) בפעם התשיעית והפעם במסלול חדש שהיה לגמרי אורבני ובחסות של "קוקה קולה זירו". כ-15 אלף רצים השתתפו בחגיגה, כשהפעם שער הזינוק היה קרוב לשער הסיום במתחם הספורטק בתל אביב. מסלול המרוץ החדש עבר ברחובותיה הראשיים של העיר: דיזינגוף, שדרות בן ציון, ריינס, אבן גבירול ועוד, יצר חווית ריצה אורבנית וחווייתית והותאם למספר רב של רצים. ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, פתח את המרוץ בדברים: "תודה רבה למשטרה וכוחות הבטחון! זו התשובה שלנו לטרור. לא נפסיק לרוץ!"

לצפייה בתוצאות האישיות שלכם ממרוץ הלילה – היכנסו

מרוץ הלילה של תל אביב

לא הפסיקו לרוץ. מרוץ הלילה של תל אביב | צילום: גיא יחיאלי

באירוע, שהוא כולו חגיגה של אורח חיים בריא וספורטיבי, התקיימו ארבע הזנקות, שאפשרו הנאה מרבית לרצים מתחילים לצד רצים מקצועיים. כלל משתתפי המרוץ קיבלו סטיקר להדבקה על חולצת המרות עם הכיתוב "לא נספיק לרוץ" במטרה לעודד את הרצים והרוח הספורטיבית במיוחד בימים אלו. על מנת להציג מראה נוצץ לאירוע, המרוץ כלל מיצגי תאורה עיצוביים, כדוגמת עמודי תאורה, שערי לד והקרנות ענק. כמו כן, על מנת לחבר את הרצים לאירוע, לכל רץ ניתנה ערכת אלמנטים זוהרים לטובת העצמת החוויה.

במהלך המסלול הוצבו בימות מוזיקה עם DJ's מובילים שנתנו אווירה של "מועדון רחוב" ועל פי תגובות הקהל הצליחו לשלהב ולתת תחושה של הפנינג אחד גדול. האירוע נחתם כאמור בהפנינג בספורטק וכלל מרחבי מוסיקה, מתחמי VIP ודוכני מכירה של אופנה וספורט.

לצפייה בתוצאות האישיות שלכם ממרוץ הלילה – היכנסו

בין המשתתפים היו גם חמישה פצועים, אחד מהם נמצא במצב בינוני קשה כתוצאה ממכת חום והוא פונה לבית חולים איכילוב. הרץ בן ה-35 פונה כאשר הוא מחוסר הכרהוטופל מיד בבית החולים. יתר המפונים שהועברו לבית החלים בעיר, נפצעו כתוצאה מחבלות ותשישות ואחד מהם, גבר כבן 50, סבל אף הוא מחום ושישות. נתיבי התנועה שנחסמו לצורך קיום המרוץ החלו להיפתח בהדרגה, ועד השעה 00:00 כל הכבישים היו פתוחים לתנועת כלי רכב.

רון חולדאי מזניק את מרוץ הלילה של תל אביב

"זו התשובה שלנו לטרור". רון חולדאי מזניק את מרוץ הלילה של תל אביב | צילום: גיא יחיאלי

המנצח במרוץ הלילה השנה היה מושיקו ישרים, שהשתתף בסוף החודש הקודם במרתון ברלין והערב סיים את 10 הקילומטרים בזמן של 34:50 דקות. המנצחת בין הנשים היתה לורנה צ'מטאי שקבעה 35:02 דקות.

תוצאות מנצחים – גברים

  1. מושיקו ישרים 34:50 דק'
  2. שלומי לאון 35:10 דק'
  3. בועז אורן 35:19 דק'

לצפייה בתוצאות האישיות שלכם ממרוץ הלילה – היכנסו

מרוץ הלילה של תל אביב

15 אלף משתתפים. מרוץ הלילה של תל אביב | צילום: רונן טופלברג

תוצאות מנצחות – נשים

  1. לורנה צ'מטאי 35:02 דק'
  2. נועה חייט 38:36 דק'
  3. אלה פינוס 39:30 דק'

לצפייה בתוצאות האישיות שלכם ממרוץ הלילה – היכנסו



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • משה חבושה הגיב:

    כ-15 אלף רצים השתתפו בחגיגת הריצה של תל אביב ותוצאה של מנצח 1.מושיקו ישרים 34:50 דק' טובה מתוצאה של אשה ראשונה שסיימה את המירוץ רק בכמה שניות (1.לורנה צ'מטאי 35:02 דק')
    למה במירוץ כזה גדול לא היה אף רץ ספורטאי בין הגברים??
    רק רצי פנאי היו …. רמה מאוד נמוכה של תוצאות אצל גברים

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג