מרוץ הלילה של תל אביב ייצא לדרך ברוח האירוויזיון

מרוץ הלילה של תל אביב יתקיים השנה עם קאברים לשירי האירוויזיון, מיצג אור שיוצג בכיכר דיזנגוף והפנינג סיום בספורטק - כל הפרטים על חלוקת הערכות וזמני הזינוקים כאן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

השנה, לכבוד האירוויזיון שיתארח בתל אביב בחודש מאי, יערך מרוץ הלילה ברוחה ועל במות המוזיקה יושמעו להיטים מכל הזמנים, אשר ייצרו פסקול אירוויזיוני שישלהב את הרצים. המרוץ יוזנק ביום שלישי 13 בנובמבר בשעה 20:30. במסלול המרוץ, שאורכו כ-10 ק"מ, ישולבו אלמנטים שונים של תאורה והוא יעבור ברחובותיה הראשיים ובאתריה המרכזיים של העיר תל-אביב, וביניהם מוקדי חיי הלילה: אבן גבירול, דיזינגוף, ככר הבימה, יהודה המכבי ועוד.

במסגרת המרוץ יוזנקו 5 מקצים | צילום: רונן טופלברג

במסגרת האירוע יוזנקו 5 מקצים, כאשר המקצה הראשון יוזנק בשעה 20:30, ויתר המקצים יוזנקו במרווחים של 15 דקות, במטרה לאפשר לרצים מרחב ריצה נח. נקודת הזינוק של המרוץ תמוקם על גשר בר יהודה, בפנייה לרחוב אבן גבירול ושער הסיום ימוקם בספורטק שבפארק גני יהושע מערב, שם יערך הפנינג סיום הכולל מוזיקה, מתחמיVIP ודוכני מכירה של אופנה וספורט.

לרשות הרצים והרצות יעמוד, בימים ראשון ושני 11-12 בנובמבר, מתחם מיוחד בכיכר רבין בו תתקיים חלוקת ערכות הריצה. הערכות כוללות חולצה מנדפת זיעה, מספר חזה שנבחר על ידי הרץ וכולל אייקונים ומסרים אישיים ושבב מדידה (צ'יפ) אלקטרוני.

שעות פעילות מתחם EXPO לחלוקת ערכות הריצה:
החלוקה תתקיים בכיכר רבין בימים: ראשון ושני, 11-12.11.18, בין השעות 11:00- 21:00.

מועדי הזנקות המקצים:

18:30: פתיחת שערי האירוע

זמני הכניסה לזינוק נתונים לשינוי בערב האירוע

22:00: AM:PM Tel Aviv Night Run Party




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג