מרוץ הלילה של פתח תקווה: ניתוח מסלול ה-10 ק"מ

מהם המסלולים והיכן בדיוק הם יעברו? כל המידע בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ביום חמישי ה-6 ביוני יתקיים לראשונה מרוץ הלילה של פתח תקווה, שמצטרפת לרשימת הערים שמארגנות אירועי ריצה קיציים וחגיגיים בשעות החשכה. במרוץ יתקיימו ארבעה מקצים, החל מ-800 מטרים ועד ל-10 קילומטרים. אזור הכינוס בו יתקיים חלוקת הערכות יהיה בפארק הגדול של פתח תקווה ונקודות הזינוק והסיום ימוקמו על רחוב ז'בוטינסקי במקביל לפארק (ולבית החולים בילינסון מהצד השני).

מסלול ה-10 ק"מ במרוץ הלילה של פתח תקווה

מסלול ה-10 ק"מ

המקצה ל-10 קילומטרים ייצא לדרך ב-20:45 והריצה תנוע בהתחלה לכיוון מערב (לכיוון בני ברק). אחרי כקילומטר מבצעים סיבוב פרסה וחוזרים כ-200 מטרים מזרחה עד לצומת יכין, שם פונים ימינה ורצים לכיוון דרום על רחוב יצחק רבין לאורך כ-2.5 קילומטרים. כאן הרצים יראו מצד שמאל שלהם את אזור הבילויים של פתח תקווה.

אחרי 3.5 קילומטרים במצטבר פונים שמאלה ועולים על הכביש המהיר 471 כשהריצה תהיה לכיוון ראש העין. הריצה על הכביש הזה תהיה למרחק של 1,700 מטרים כשבסיומם מבצעים פרסה וחוזרים על אותה הדרך עד לצומת יכין. בצומת פונים ימינה לז'בוטינסקי, כשנותרו עוד 600 מטרים עד לשער הסיום. המסלול שטוח יחסית, אבל היתרון שלו הוא שב-4 הקילומטרים הראשונים ישנה מגמת עלייה מסוימת, וזה אומר שב-4 הקילומטרים האחרונים יהיה יותר קל.

מסלול ה-5 ק"מ

המקצה ל-5 קילומטרים יוזנק בשעה 20:55 על אותו המסלול בדיוק. ההבדל הוא שכאן אחרי הפנייה ימינה בצומת יכין רצים לאורך 1.5 קילומטר על רחוב יצחק רבין ואז מבצעים פרסה וחוזרים על המסלול (מבלי לרוץ לכיוון מערב כשמגיעים לצומת יכין). עוד לפני כן יוזנק בשעה 20:00 המקצה ל-3 קילומטרים, שגם בו פונים מצומת יכין ליצחק רבין, ושם רצים לאורך כ-600 מטרים לפני נקודת הפרסה והחזרה.

החל מהשעה 17:00 יפתח מתחם האקספו בפארק הגדול, שם תתקיים גם חלוקת הערכות. המקצה הראשון שייצא לדרך ב-19:30 יהיה למרחק של 800 מטרים.

להרשמה למרוץ לחצו כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג