מרוץ גזר סיכום

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:אנני שוב



זה היה אחד המרוצים המקסימים שהיו כאן לאחרונה ומזג האויר האירופאי שקידם את הרצים וליווה אותם במהלך התחרות השלים את הקסם – הציון שלי: כמעט מושלם.

בשבוע בו ציינו את הולדתו של חוזה המדינה – בנימין זאב הרצל (147 שנים להולדתו) התכנסו כ-400 משתתפים בבית הרצל אשר ביער חולדה. השעה היתה מוקדמת והיום – שבת. זכר לשרב של יום שישי לא נותר ובנקודת הכינוס ניצפו המשתתפים רועדים מקור – מי היה מאמין – אנחנו בשבוע הראשון של חודש מאי במדינת היהודים.

עדו פורת – הכרוז הססגוני של האירוע חימם את הרצים בקולו הרועם. במקביל פרס אילן את ילדי המועצה בתחנות המים. שילוט קילומטרים ברור הוצב יום קודם לכן. בעוד רגע יכבשו הרצים את המסלול ברגליהם – מתחילים בשדרת הואשינגטוניות במגמת ירידה, עבור בבוסתני הענבים, דרך שדות החיטה שטרם נקצרו וכל הדרך חזרה – חבל טוסקנה רק 40 דקות מתל אביב – ה-היית או חלמתי חלום.

לנקודת הרישום, כשעה לפני הזינוק הגיע חייל, שערו בלונד, מבנה גופו תמיר ודק והוא עונה לשם נועם נאמן. 35 דק' מיריית הזינוק הוא יחצה את קו הסיום – קוצר את המקום הראשון וצ'ק נאה של 750 ש"ח במקצה המרכזי למרחק 10 קילומטר ועוד 450 מטר – תמורה הולמת למרוץ לא קל אך יפה נוף…. אורי שמחה – מנהל מחלקת הספורט של המועצה האזורית גזר – כבר עבר על המסלול הזה יותר מפעם אחת אך כל פעם אני שומע אותו צועק בהתפעלות – "זה המסלול הכי יפה בארץ" – יש אמת בדבריו. גם הרצים הצדיקו אותו. יופיו של המקום לא משתנה גם בשנה החמישית לקיומו.


נועם נאמן המנצח – תמונת החודש

חמש דקות אחרי הזינוק של המקצה המרכזי הוזנק המקצה צנוע המשתתפים למרחק 5 ק"מ (פחות 400 מטר) – 47 רצים ורצות. בראש דרור מנור מרצי רמת השרון שועט כסוס, קל כאיילה עוקף את אחרוני רצי המקצה הארוך ברגליו הקלות. גם לדרור וגם ל-עדי שטרנפלד (מקום שני) נדרשו פחות מ-17 דק' כדי לסיים את המסלול הקצר אך הקשוח.
דרור מנור, חצה ראשון את שער הסיום. לאחר שלגם מבקבוק המים והחזיר את שבב המדידה, פנה לעבר השולחנות המרוחקים – שם הוצבו חינם אין כסף (כמובן) פירות העונה לרווחת הרצים והנאתם.

כעבור כשעה הוזנק מקצה הילדים (עד גיל 13) – את ההובלה לכל אורך המסלול נטל עומר אלמוג בן ה-13. בצעד קל מהיר ובטוח ניצח את המקצה באופן מרשים ומשכנע. שני לו רועי דניאלי בן ה-12 ומייד אחריו עידו כהן. במקום הרביעי (שלישי בקטגוריה) תושב המועצה – עמית פרץ. כיפק הי.
מהמארגנים נמסר כי ההורים התנהגו למופת.

טכס הסיום התחיל בברכת ראש המועצה – מר פטר וייס אשר בירך את הרצים שרצו וקרא לאלו שלא הכחו – להגיע ולהשתתף. לנו יש את הכבוד להיות שופרו של ראש המועצה הצודק – קסם המקום, האוירה, המסלול ומזג האויר. פשוט עוול לא להשתתף במרוץ כזה.

בסיום הטכס הוזמנו הרצים לבית הרצל – לצפות במופע אורקולי על תולדות האיזור וחתמו אירוע מוצלח במיוחד.
להתראות בשנה הבאה!!!


גם הוא היה כאן

קישורים קשורים
את התמונות צילם עופר ביידה כאן
התוצאות כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג