מרוץ אייל – ההשקעה הכי טובה בעיר

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:עומר ברק



גם אם יהיו 1000 רצים במרוץ אייל, זהבה שמואלי תדאג ל-1001 פרסים למשתתפים כדי שלא ישאר רץ מקופח. אולם חלקם הגדול של הרצים ובכללם אני נגיע למרוץ לא בגלל חולצת הדריי-פיט השווה או כובע הפליז לימים קרים. נגיע כדי לכבד את משפחתה של זהבה שמואלי, אמו של אייל, במפעל ההנצחה לזכר הבן שנפטר מדום לב והוא בן 28 בלבד.

זו השנה הרביעית בה נערך מרוץ אייל ברחבי רמת השרון. לשעה תמימה ייסגרו הכבישים המרכזיים בעיר ונהגי הג'יפים ישתגעו לרגע ולא יבינו מי מעז לעצור אותם בדרך לקפה של בוקר. אחר כך הם יביטו נדהמים בנחשול אדם השוטף את עירם בבוקר יום שישי – רצים למרחק 15 ק"מ – לראשונה השנה גם אליפות ישראל למרחק זה והכנה מצוינת לקראת חצי מרתון בית שאן ומרתון טבריה.
בצדה השני של העיר – אזור מגרשי הטניס יטוסו בין הרים ובין שבילים רצי ה-5 ק"מ ולא רחוק מהם כ-1000 ילדי תיכון רוטברג יהנו מריצה עממית ביום שישי.

תמורה מלאה לכסף
חסכו ממני את פירוט ההטבות, התשורות, המתנות, הפרסים והכספים שהמרוץ הזה מציע (והוא מציע הרבה). יש מי שדואג לטפטף לכם בקצב של שטיפת קיטור אודות הרשימה המתעדכנת חדשות לבקרים. האמת, הרשימה מכובדת, ההטבות רבות והרצים מרוויחים בגדול.

במסגרת אליפות ישראל למרחק 15 ק"מ מבטיחה מפיקת האירוע מס' אלמנטים אשר יהפכו את המקצה הזה למקצועי יותר, מעניין יותר ותחרותי יותר: יפורסמו זמני ביניים לאחר 5 ו-10 ק"מ וכן יחולקו פרסים כספיים למנצחים במקצים התחרותיים.
מדידת הזמנים באמצעות שבב מדידה (צ'יפים) של חב' צ'מפיון צ'יפ ובעלי השבבים האישיים מתבקשים להגיע עמם!

מה עוד?
ציפור קטנה לחשה לי כי חלוקת הפרסים לא תעצר במקומות הראשונים בלבד. למעשה יהיו רצים שמיקומם על קו הסיום יבטיח להם פרס ועם זאת איני צופה ריצה טקטית וספירת מקומות.

בקיצור ולענין – לפני שתתחילו לאכול לחם (חי) וחטיפים, לשתות פחות (רד בול) ולקנח בעוגה – כדאי שתרוצו קצת כי איך אמר לי מכר ותיק (אך רץ ותיק עוד יותר) – "אנחנו רצים כדי שנוכל להמשיך לאכול"

אירוע מיוחד
זהבה השכילה ליצור אירוע מאד מיוחד המשלב הפנינג ריצה ענק שכולו כיף והנאה ובתוכו שזור מפעל ההנצחה לבן שאבד.

מהרו להרשם.



בכירי הרצים בישראל יגיעו לרמת השרון



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג