מרוץ אופני הרים בינלאומי בפסטיבל אופניים במשגב

אתם אתם בסביבה בואו בסוף השבוע למשגב פסטיבל אופניים אשר יאגד תחתיו אירועים מיוחדים וביניהם מרוץ אופני הרים בינלאומי ותחרות דואל סלאלום
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
פסטיבל אופניים במשגב

אם תצפינו בסוף השבוע לכיוון המועצה המקומית משגב שבגליל התחתון, תוכלו להתארח בפסטיבל אופניים אשר יאגד תחתיו שלושה אירועים מיוחדים: מרוץ אופני הרים בינלאומי שיארח רוכבי עילית מחו"ל; תחרות דואל סלאלום (Dual Slalom), שני רוכבים ראש בראש על מסלול טכני מפותל באורך זהה ולקינוח – תחרות קפיצות Whip Off המחייבת שליטה באופנים לא רק על הקרקע, אלא גם באוויר. בנוסף תתקיים תחרות רכיבה עממית לכל המשפחה.

פסטיבל אופניים במשגב

תחרות קפיצות Whip Off. מחייבת שליטה באופנים לא רק על הקרקע, אלא גם באוויר | צילום: עומר קזס

"אנחנו מארגנים אירוע ראשון מסוגו שמיועד לכל המשפחה", אומר בני להט, מפיק הפסטיבל, "לרשות הבאים יעמוד מתחם אקספו עם דוכנים בתחומי הספורט לסוגיו, מתחם מזון וגם מתחם מיוחד לקטנטנים עם אופניים מיוחדים לרכיבה ועוד הפתעות לכל המשפחה. זו תהיה תחרות צבעונית ורועשת עם קהל שיושב ממש על הרמפות ומעודד את המעופפים להגיע הכי גבוה שרק אפשר", מסכם בני להט.

עוז דודאי, רכז תחום האופניים במחלקת הספורט ומנהל קבוצת Giant TeaMisgav שמארחת את האירוע: "זו השנה השביעית בה אנו מארחים כאן תחרות בינלאומית. בשנים האחרונות הגיעו לכאן עשרות מתחרים, בהם טובי הרוכבים מהסבב הבינלאומי העולמי באופני הרים. גם השנה צפויים להגיע לכאן רוכבים רבים מתוך כוונה לצבור ניקוד בדרך לאולימפיאדת ריו 2016. הקהל יהנה מקרב ענקים ויוכל לצפות במתחרים מתוך מתחם צפייה מיוחד שהוקם בתוך היער החופף גם את תחרות הדואל סלאלום ומאפשר צפייה חיה לכל אורך המסלול ועידוד מאסיבי של הרוכבים שעומדים לעבוד מאוד מאוד קשה כדי לנצח".

פסטיבל אופניים במשגב

פסטיבל אופניים במשגב | צילום: תומר רבינוביץ'

כאמור תתקיים תחרות דואל סלאלום בשלושה מקצים נפרדים בהתאם לגילאי הרוכבים. בכל תחרות ירכבו שני רוכבים, ראש בראש על מסלול מפותל טכני שווה באורכו שנבנה במיוחד לאירוע, המחייב יכולת טכנית מורכבת לצד מהירות. הזוכים בכל סבב ירכבו אחד מול השני עד לגמר הגדול. תחרות הקפיצות תרכז רוכבים מ-4 מועדוני רכיבה מובילים: טימשגב, מומנטים, אול-רייד וגו-רייד שיתחרו ביניהם ברמה האישית והקבוצתית מי יעוף למעלה וגבוה, תוך ביצוע תרגיל של זריקת זנב (Wipp Off) בתזמון מושלם.

האירוע כולו בחינם לקהל הרחב. התמודדות בתחרויות כרוכה בהרשמה ובתשלום ביום האירוע.

צילום בעמוד הבית: עומר קזס


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג