מקום 6 לאנסטסיה גורבנקו בגביע העולם בקנדה

השחיינית הישראלית פתחה הלילה את השתתפותה בתחרות גביע העולם בטורונטו, קנדה, עם גמר ראשון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנסטסיה גורבנקו | צילום: סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה

השחיינית הישראלית אנסטסיה גורבנקו פתחה הלילה (בין שישי לשבת) את השתתפותה בתחרות גביע העולם בטורונטו, קנדה, עם גמר ראשון ומקום שישי במשחה ל-100 מעורב אישי. גורבנקו קבעה זמן של 59.19 שניות, כאשר מי שניצחה היא בריל גסטלדלו הצרפתייה עם 57.97 שניות. מדובר בתחרות השנייה מתוך שלוש בסבב היוקרתי, לאחר שבתחרות הראשונה בברלין זכתה הישראלית בארבע מדליות ודורגה במקום העשירי הכללי.

עוד בתחרות הלילה, שברה הקנדית סאמר מקינטוש שיא עולם לנוער במשחה ל-400 חופשי, כשקבעה 3:52.80 דקות. מקינטוש עקפה ב-8 מאיות בלבד את האלופה האולימפית קייטי לדקי, אשר שברה בעצמה את השיא האמריקאי. מדובר בתוצאות השנייה והשלישית בטיבן בהיסטוריה בהתאמה, אחרי שיא העולם הטרי שקבעה לפני יומיים הסינית לי בינגג'י 3:51.30 דקות. הדבר המדהים הוא שלאחר ארבע שנים בהן החזיק מעמד שיא העולם הקודם של אריארן טיטמוס האוסטרלית (3:53.92 דקות), כעת תוך כמה ימים הושגו שלוש תוצאות מהירות ממנו בזו אחר זו.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • מאיר אסולין הגיב:

    כל הכבוד על הישג כל כך מרשים ,
    לאחר אימונים מפרכים , מתישים , ותחרויות רבות 🏊🏊🏊

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג